Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 21-30 из 1029.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2020Стратегія діяльності грузинських виробників вин на українському ринкуПономаренко, Ігор Віталійович; Ярема, К. О.; Пховелішвілі, Іза
2020Основи забезпечення економічного зростання через інформаційно-маркетингові технології в контексті інтеграції освітиПузирьова, П. В.; Грищенко, О.
2020Системи управління проектамиКостинець, Ю. В.; Мамедов, Е.; Мамедов, В.; Пховелішвілі, І.
2020Порівняльний аналіз методів оцінювання персоналу маркетингових службБіловодська, О. А.; Курочкіна, О.
2020Методичні підходи до комплексної оцінки фінансового стану підприємстваЗахарова, Ю.; Денисенко, М. П.
окт-2020Інформаційне забезпечення процесу комерціалізації інноваційних продуктів на основі PESTEL-аналізуБіловодська, О. А.; Мельник, Ю. М.
окт-2020Практичні засади маркетингового аналізу мікросередовища при комерціалізації інноваційної продукції підприємстваБіловодська, О. А.; Мельник, Ю. М.
ноя-2020Чинники формування маркетингових стратегійБіловодська, О. А.; Шебеда, К. В.
дек-2020Тенденції інноваційності в упаковці на ринку споживчих товарівБіловодська, О. А.
ноя-2020Integral evaluation of intermediaries during the innovative products commercializationBilovodska, Olena