Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5331
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.advisorЛук'янова, Лариса Борисівна-
dc.contributor.authorБабушко, Світлана Ростиславівна-
dc.date.accessioned2017-03-10T09:28:48Z-
dc.date.available2017-03-10T09:28:48Z-
dc.date.issued2015-10-
dc.identifier.citationБабушко С. Р. Теоретичні та методичні засади професійного розвитку фахівців туристичної сфери США і Канади: автореф. дис. ... д-ра пед. наук : спец. 13.00.04 "Теорія і методика професійної освіти" / С. Р. Бабушко ; наук. конс. Л. Б. Лук'янова ; Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України. – Київ, 2015. – 42 с.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5331-
dc.description.abstractУ дисертації уперше у вітчизняній педагогічній науці здійснено цілісне дослідження теоретичних і методичних засад професійного розвитку фахівців туристичної сфери США та Канади. Сформовано теоретичне підґрунтя для проведення порівняльно-педагогічної наукової розвідки: визначено методологічні принципи та критерії формування поняттєво-термінологічного апарату дослідження; побудовано концептуальну карту досліджуваного поняття; зіставлено та визначено ступінь відповідності основних україномовних та англомовних термінів дослідження. Досліджено джерела та етапи ґенези досліджуваного феномену, обґрунтовано періодизацію еволюції змісту навчання фахівців. Доведено, що основою професійного розвитку фахівців є навчання, що пов‘язане з щоденною діяльністю. Здійснено систематизацію нормативно-правових документів США і Канади, що регламентують професійний розвиток фахівців у сучасних умовах. Розкрито особливість професійного розвитку фахівців готельного бізнесу в контексті неперервної освіти на трьох рівнях (індивід, організація, суспільство). Обґрунтовано методичні засади професійного розвитку фахівців туристичної сфери (форми організації навчання, використання інтерактивних методів, оцінювання навчальних досягнень працівників-учнів); проаналізовано зміст навчальних програм корпоративного навчання працівників провідних готельних мереж та систематизовано їх за видами (доготельне, готельне, поза-готельне) та за змістом (вступне, обов‘язкове навчання згідно з законодавчими документами, для підтримання корпоративних цінностей, по відділах, крос-культурне, навчання менеджерів та супервайзерів). Здійснено прогностичне обґрунтування використання позитивних ідей досвіду США і Канади у вітчизняній практиці післядипломної освіти, перепідготовки та підвищення кваліфікації фахівців сфери туризму на рівні суспільства (держава, навчальні заклади, галузь), організації (в межах п‘яти стратегічних напрямів діяльності організації) та індивіда.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectпрофесійний розвитокuk
dc.subjectвнутрішньофірмове/корпоративне навчанняuk
dc.subjectфахівці туристичної сфериuk
dc.subjectготельний бізнесuk
dc.subjectСШАuk
dc.subjectКанадаuk
dc.titleТеоретичні та методичні засади професійного розвитку фахівців туристичної сфери США і Канадиuk
dc.title.alternativeTheoretical and methodical grounds of tourism employees' professional development in the USA and Canadauk
dc.typeThesisuk
local.contributor.altauthorBabushko, S. R.-
local.thesis.degreeдоктор педагогічних наукuk
local.subject.facultyФакультет індустрії модиuk
local.subject.departmentКафедра професійної освіти в сфері технологій та дизайнуuk
local.thesis.code13.00.04uk
local.date.defense2015-11-22-
local.subject.method1uk
local.identifier.placeІнститут педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН Україниuk
Располагается в коллекциях:Автореферати та дисертації
Кафедра професійної освіти в сфері технологій та дизайну (ПОСТД)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
автореферат_Бабушко.pdfавтореферат960,17 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.