Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5350
Название: Вимірювання когнітивного навантаження у процесі дослідження ефективності застосування електронних засобів навчання
Другие названия: Сognitive load measurement within the research of efficient usage of learning software
Авторы: Деркач, Тетяна Михайлівна
Ключевые слова: інформаційні технології
електронні засоби навчання
когнітивне навантаження
information technologies
learning software
cognitive load
Дата публикации: 2011
Библиографическое описание: Деркач Т. М. Вимірювання когнітивного навантаження у процесі дослідження ефективності застосування електронних засобів навчання [Електронний ресурс] / Т. М. Деркач // Інформаційні технології і засоби навчання. – 2011. – Т. 22, № 2. – Режим доступу: http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/431.
Source: Інформаційні технології і засоби навчання
Краткий осмотр (реферат): Описані методики вимірювання когнітивного навантаження у процесі дослідження ефективності електронних засобів навчання. Наведено класифікацію методик, проаналізовані переваги і недоліки, галузь застосування. Здійснений огляд сучасного програмного і технічного забезпечення, що дозволяє вимірювати навантаження, яке виникає під час роботи з інформаційними ресурсами; наведені практичні приклади. Обґрунтовано застосування методу вторинної задачі для визначення оптимальних умов взаємодії учнів з навчальним матеріалом, представленим у різній формі. У поєднанні з контролем успішності і якості засвоєних знань цей метод дозволяє отримати об'єктивну кількісну оцінку навантаження і дослідити його динаміку з достатньою точністю.
The methods of cognitive load measurement are described within the research of efficient usage of learning Software. Their classification is given, main advantages and disadvantages are analyzed, as well as area of use of these methods is defined. The article presents an overview of modern Software and Hardware that can be used for cognitive load measurement while studying with information technologies and practical examples of such methods. The use of the secondary task method is reasoned to be the most optimal for cognitive load measurement as well as for detection of optimal conditions for student work with different learning materials. This method allows to receive objective quantification of cognitive load and to investigate its dynamics accurately.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5350
Faculty: Факультет хімічних та біофармацевтичних технологій
Department: Кафедра промислової фармації
ISSN: 2076-8184
Располагается в коллекциях:Наукові публікації (статті)
Кафедра промислової фармації (ПФ)
Кафедра професійної освіти в сфері технологій та дизайну (ПОСТД)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ITZN_2011_22(2)_ukr.pdfОсновна стаття279,69 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.