Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5350
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorДеркач, Тетяна Михайлівна-
dc.date.accessioned2017-03-10T11:56:00Z-
dc.date.available2017-03-10T11:56:00Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationДеркач Т. М. Вимірювання когнітивного навантаження у процесі дослідження ефективності застосування електронних засобів навчання [Електронний ресурс] / Т. М. Деркач // Інформаційні технології і засоби навчання. – 2011. – Т. 22, № 2. – Режим доступу: http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/431.uk
dc.identifier.issn2076-8184uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5350-
dc.description.abstractОписані методики вимірювання когнітивного навантаження у процесі дослідження ефективності електронних засобів навчання. Наведено класифікацію методик, проаналізовані переваги і недоліки, галузь застосування. Здійснений огляд сучасного програмного і технічного забезпечення, що дозволяє вимірювати навантаження, яке виникає під час роботи з інформаційними ресурсами; наведені практичні приклади. Обґрунтовано застосування методу вторинної задачі для визначення оптимальних умов взаємодії учнів з навчальним матеріалом, представленим у різній формі. У поєднанні з контролем успішності і якості засвоєних знань цей метод дозволяє отримати об'єктивну кількісну оцінку навантаження і дослідити його динаміку з достатньою точністю.uk
dc.description.abstractThe methods of cognitive load measurement are described within the research of efficient usage of learning Software. Their classification is given, main advantages and disadvantages are analyzed, as well as area of use of these methods is defined. The article presents an overview of modern Software and Hardware that can be used for cognitive load measurement while studying with information technologies and practical examples of such methods. The use of the secondary task method is reasoned to be the most optimal for cognitive load measurement as well as for detection of optimal conditions for student work with different learning materials. This method allows to receive objective quantification of cognitive load and to investigate its dynamics accurately.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectінформаційні технологіїuk
dc.subjectелектронні засоби навчанняuk
dc.subjectкогнітивне навантаженняuk
dc.subjectinformation technologiesuk
dc.subjectlearning softwareuk
dc.subjectcognitive loaduk
dc.titleВимірювання когнітивного навантаження у процесі дослідження ефективності застосування електронних засобів навчанняuk
dc.title.alternativeСognitive load measurement within the research of efficient usage of learning softwareuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorDerkach, Tetiana M.-
local.subject.sectionПроблеми вищої освітиuk
local.sourceІнформаційні технології і засоби навчанняuk
local.subject.facultyФакультет хімічних та біофармацевтичних технологійuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра промислової фармаціїuk
local.identifier.urihttp://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/431uk
local.subject.method1uk
Располагается в коллекциях:Наукові публікації (статті)
Кафедра промислової фармації (ПФ)
Кафедра професійної освіти в сфері технологій та дизайну (ПОСТД)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ITZN_2011_22(2)_ukr.pdfОсновна стаття279,69 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.