Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 661-670 зі 1092.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2022Типізація споживачів на основі дослідження чинників споживчої поведінки майбутніх менеджерівВартанова, О. В.
2022Стратегічні орієнтири формування і реалізаціїї вищої освіти України в умовах післявоєнного відновленняБугас, Н. В.
2022Мотивація як спосіб активізації діяльності персоналу сучасної організаціїНевмержицька, С. М.
2021Діагностика раціональності в економічній поведінці майбутніх менеджерівВартанова, О. В.
кві-2023Онтологія загальної сфери дискурсу "Резільєнтність персоналу"Вартанова, О. В.
2021Peculiarities of consumer perception of Ukrainian and foreign brandsVartanova, Olena; Korol, Inna
2022Формування цілісної системи психосоціальної підтримки у закладах вищої освітиВартанова, О. В.
лют-2023Управління логістичним забезпеченням діяльності підприємства в умовах цифровізаціїКасич, Алла Олександрівна; Малюшенко, О. О.
2022Виклики публічного управління в умовах воєнного стануЦалко, Т. Р.
січ-2023Цифровізація як механізм управління сталим розвитком підприємстваКасич, Алла Олександрівна; Кравченко, Семен