Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-10 из 17.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2020Створення рекламної кампанії на основі тригерівГончаренко, А. Р.; Зимбалевська, Ю. В.
2015Значення цінності брендуЗимбалевська, Ю. В.; Геселева, Н. В.; Ормонов, М. О.
2018Брендинг сучасного дизайнерського одягуОльшанська, О. В.; Зимбалевська, Ю. В.
2020Telegram-канал: новий маркетинговий тренд та інструмент для рекламної кампаніїБондар, С. В.; Зимбалевська, Ю. В.
2020Інтернет-маркетинг в сфері розважальних послугЗимбалевська, Ю. В.; Матвєєв, О. О.
2019Стан та тенденції розвитку сучасного підприємництваДенисенко, М. П.; Ольшанська, О. В.; Мельник, А. О.; Борецька, Н. П.; Мігус, І. П.; Рустамбеков, Гаджиага; Натрошвілі, Світлана Геннадіївна; Тітаренко, Г. Б.; Бистряков, І. К.; Воронкова, Т. Є.; Бугас, Валерій Васильович; Шацька, Зорина Ярославівна; Фокіна-Мезенцева, К. В.; Будякова, О. Ю.; Бугас, Василь Валерійович; Толкачева, Е. Г.; Липская, А. О.; Ліщук, В. В.; Клиновий, Д. В.; Петровська, І. О.; Дадашев, Эльмар; Коваль, Я. С.; Бреус, Світлана Василівна; Зимбалевська, Ю. В.; Костинець, Ю. В.; Костинець, В. В.; Ніфатова, О. М.; Крапівіна, Г. О.; Янковець, Т. М.; Хаустова, Євгенія Борисівна; Шульга, В. М.; Бабіна, Наталія Олександрівна; Натрошвілі, Георгій Робертович; Бабина, Тетяна Геннадіївна; Предко, І. Ю.; Тітаренко, О. В.; Якушко, П. С.; Григорчук, Д. В.; Кузьменчук, І. В.; Новіков, Д. В.; Мамедова, Егяна
2017Капітал бренду як основний фактор збільшення вартості підприємстваЗимбалевська, Ю. В.
2013Оцінка вартості бренду підприємства легкої промисловостіЗимбалевська, Ю. В.
2016Event-marketing як іструмент маркетингових комунікаційЧегренець, Д. В.; Зимбалевська, Ю. В.
2016Нетрадиційні інструменти брендингуПічкур, А. М.; Зимбалевська, Ю. В.