Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-10 из 16.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2019Концепція комунікативної ефективності просування ЗВО на ринку освітніх послугПодольна, В. В.; Євсейцева, О. С.
2016Особливості рекламних кампаній на ринку безалкогольних напоїв УкраїниПопков, К. О.; Подольна, В. В.; Писанець, К. К.
2013Особливості просування освітніх посугПодольна, В. В.; Усик, С. П.
2006Особливості гудвілу як нематеріального активу підприємстваПодольна, В. В.
2018Особливості бренду у формуванні іміджу підприємстваПодольна, В. В.; Тонкошкурова, Н. Ю.
2018Сутність комунікаційних досліджень у прийнятті маркетингових рішеньПодольна, В. В.; Коростинська, Н. Р.
2013Сутність та собливості класифікації маркетингових стратегій розвитку підприємствПодольна, В. В.; Семенюк, І. В.
2015Роль CRM-системи в маркетинговій діяльності підприємстваЯрошенко, В. А.; Геселева, Н. В.; Подольна, В. В.
2015Огляд ринку юридичних послуг в УкраїніГеселева, Н. В.; Подольна, В. В.; Слободяник, В. О.
2017Концепція маркетингового управління та його особливості у сфері послугПодольна, В. В.; Дукач, Т. С.