Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-10 из 25.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2018Історія брендингуЗимбалевська, Ю. В.; Лагута, К. О.
2020Інтернет-маркетинг як ефективний інструмент налагодження комунікацій з цільовою аудиторієюВіннікова, І. І.; Пономаренко, Ігор Віталійович
2016Особливості рекламних кампаній на ринку безалкогольних напоїв УкраїниПопков, К. О.; Подольна, В. В.; Писанець, К. К.
2015Значення цінності брендуЗимбалевська, Ю. В.; Геселева, Н. В.; Ормонов, М. О.
2018Основні складові брендуЗимбалевська, Ю. В.; Матвєєв, О. О.
2018Брендинг сучасного дизайнерського одягуОльшанська, О. В.; Зимбалевська, Ю. В.
2020Дизайн та редизайн як елементи споживчої інноваційної упаковки товаруБіловодська, О. А.; Біловодський, І. А.
2019Використання понять "образу" та "іміджу" в брендингуЗимбалевська, Ю. В.; Рубінська, О. В.
мар-2020Порівняльний аналіз позиціонування брендів у готельному бізнесіБіловодська, О. А.; Кравчук, М. О.
мая-2020Переваги та недоліки використання лідерів думок як інструменту маркетингу впливуБіловодська, О. А.; Кулік, Д. І.