Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-10 из 14.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2016Сучасні проблеми маркетингу: загальний погляд та концептуальний підхідЧубукова, О. Ю.; Яренко, А. В.
2020Системне дослідження використання чат-боту в комунікації з клієнтамиБіловодська, О. А.; Лагута, К. О.
ноя-2018Аналіз ринку мінеральних вод в УкраїніПономаренко, Ігор Віталійович
мар-2017Public relation як система формування іміджу вузуЄвсейцева, О. С.; Лучанська, І. В.
мар-2019Стратегічний маркетинг як інструмент підтримки конкурентоспроможності аграрних компанійЄвсейцева, О. С.; Волковинська, П. С.
мар-2019Таргетинг – цілеспрямований вплив на споживачаЄвсейцева, О. С.; Меркулова, Д. Д.
2014Обгрунтування і моделювання системи контролінг-збуту при розподілі промислових товарівЯренко, А. В.
2014Обгрунтування і моделювання системи контролінг-збуту при розподілі промислових товарівЯренко, А. В.
2021Особливості реалізації маркетингових інструментів в ігровій індустріїПономаренко, Ігор Віталійович; Цимбал, Олександр Геннадійович
2014Концептуальні засади поведінки споживачів на ринку освітніх послуг УкраїниПодольна, В. В.