Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 11-20 из 86.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
апр-2017Аналіз поведінки споживача методом "мапа подорожі споживача"Євсейцева, О. С.; Потєха, Д. С.
мар-2017Public relation як система формування іміджу вузуЄвсейцева, О. С.; Лучанська, І. В.
июн-2020Методологія аналізу ефективності маркетингової діяльності на підприємствіДяченко, Д.; Євсейцева, О. С.
июн-2020Моделі формування і розвитку брендуВолковинська, П.; Євсейцева, О. С.
мар-2019Стратегічний маркетинг як інструмент підтримки конкурентоспроможності аграрних компанійЄвсейцева, О. С.; Волковинська, П. С.
июн-2020Методологія оцінки ефективності брендінгуЛуців, Т.; Євсейцева, О. С.
2020Розвиток маркетингових комунікацій шляхом стимулювання продажу дитячих товарівЄвсейцева, О. С.; Гейко, М. Є.
мар-2019Таргетинг – цілеспрямований вплив на споживачаЄвсейцева, О. С.; Меркулова, Д. Д.
апр-2017Дослідження особливостей методики розробки рекламної кампанії вищого навчального закладуЄвсейцева, О. С.; Кретова, Д. В.
2012Аналіз ринку снекової продукції УкраїниЄвсейцева, О. С.; Ющенко, А. В.