Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 51-60 из 86.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2016"Таємний покупець" як метод маркетингового дослідженняКоломієць, К. Ю.; Євсейцева, О. С.
2016Соціальні мережі та їх значення в маркетингуАсянова, А. Р.; Євсейцева, О. С.
2016Маркетингове стратегічне управління портфелем бізнесу підприємстваКравець, О. О.; Євсейцева, О. С.
2016Поняття та генезис розвитку логістикиШевель, О. А.; Євсейцева, О. С.
2016Бренд як важлива складова комплексу маркетингуТонкошкурова, Н. Ю.; Євсейцева, О. С.
2016Маркетингова стратегічна сегментаціяСобцева, Г. М.; Євсейцева, О. С.
2016Роль упаковки товару в маркетингуРудько, А. О.; Євсейцева, О. С.
2016Маркетинг впливу. Як знайти найкращих агентів впливу?Матвеєва, А. Д.; Євсейцева, О. С.
2016Оцінка та прогнозування конкурентних позицій окремих компанійЖуковін, А. І.; Євсейцева, О. С.
2016Роль стратегічного маркетингу в маркетинговому управлінніХоменко, О.; Євсейцева, О. С.