Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 21-30 из 627.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2019Сутність маркетингу соціальних мережЧубукова, О. Ю.; Білоус, К. С.
дек-2018Співпраця представників українського бізнесу та закладів вищої освіти як засіб освітньої інноваціїЄвсейцева, О. С.; Колесник, Б. О.; Волковинська, П. С.
2017Сторітеллінг як інструмент PRПодольна, В. В.; Меркулова, Д. Д.
2017Управління поведінкою споживачівПодольна, В. В.; Коростинська, Н. Р.
2017Сутність маркетингового аудитуПодольна, В. В.; Трачило, Ю. П.
2017Маркетинговий аудит у маркетинговій діяльності підприємстваЧубукова, О. Ю.; Якименко, Г. С.
2019Характеристика когнітивного компоненту професійної діяльності викладачів спеціальності "Туризм"Костинець, В. В.; Костинець, Ю. В.
2017Особливості поведінки споживачів під час прийняття рішення про купівлюПодольна, В. В.; Тонкошкурова, Н. Ю.
2017Мотивація споживачаПодольна, В. В.; Шнитко, Є.
2017Стимулювання продажу як елемент маркетингової комунікаційної політики підприємстваПодольна, В. В.; Титаренко, С. Ф.