Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 471-480 из 661.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2016PR як засіб формування ідентичності брендуПопков, К. О.; Зимбалевська, Ю. В.
2016Аналіз заходів стимулювання збуту в ресторанах швидкого харчування м. КиєваСтеценко, Г. С.; Подольна, В. В.
2016Роль слоганів у формуванні брендівКравченко, В. О.; Зимбалевська, Ю. В.
2016Conceptual bases of international businessPodolnyi, Andrii; Chubukova, Olga
2016Майбутнє маркетингу: увага до дрібницьХоменко, О. І.; Яренко, А. В.
2016Сутність маркетингової конкурентної стратегіїПетренко, А. К.; Євсейцева, О. С.
2016Глобалізація процесів логістикиКолтко, Ю. Ю.; Євсейцева, О. С.
2016Стратегії вибору галузі для диверсифікаціїГриппа, І. К.; Євсейцева, О. С.
2016"Таємний покупець" як метод маркетингового дослідженняКоломієць, К. Ю.; Євсейцева, О. С.
2016Дослідження забезпечення якісної вищої освіти у контексті університету світового рівнюЯренко, А. В.; Хоменко, О. І.