Поиск


Текущие фильтры:

Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-10 из 106.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2019Маркетингові комунікації як напрям маркетингової діяльностіХоменко, О. І.; Бреус, В. О.
29-мая-2019Factor model of social media marketing effect on brand loyaltyChubukova, Olga; Kostynets, Iuliia; Ponomarenko, Igor; Rallie, Nataliia; Zymbalevska, Yuliia
2019Правила формування семантичного ядраЧубукова, О. Ю.; Горощенко, З. С.
2019Впровадження інноваційної маркетингової стратегії на вітчизняному ринку хлібобулочних виробівХоменко, О. І.; Богомоленко, А. В.
2019Оцінювання діяльності суб’єктів малого підприємництва в УкраїніПономаренко, Ігор Віталійович; Воловненко, Катерина Володимирівна
2019Управління процесом "Mystery Shopping" в мережі супермаркетівХоменко, О. І.; Киричок, В. В.
2019Сутність маркетингу соціальних мережЧубукова, О. Ю.; Білоус, К. С.
2019Характеристика когнітивного компоненту професійної діяльності викладачів спеціальності "Туризм"Костинець, В. В.; Костинець, Ю. В.
2019Формування інфраструктури комерціалізації результатів наукових досліджень університетівСиненко, О. І.
2019Концепція комунікативної ефективності просування ЗВО на ринку освітніх послугПодольна, В. В.; Євсейцева, О. С.