Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5557
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДеркач, Тетяна Михайлівна-
dc.date.accessioned2017-03-20T08:55:33Z-
dc.date.available2017-03-20T08:55:33Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationДеркач Т.М. Перевірка ефективності методичної системи підготовки студентів-хіміків із застосуванням засобів інформаційно-комунікаційних технологій / Т.М. Деркач // Наукові записки: зб. наук. статей НПУ ім. М. П. Драгоманова. – К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова. – 2014. – Вип. 121. – С. 42–49.uk
dc.identifier.issn2310-371Xuk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5557-
dc.description.abstractОбґрунтовано теоретичні основи застосування інформаційно-комунікаційних технологій у процесі професійної підготовки майбутніх фахівців хімічних спеціальностей. Визначено систему провідних принципів навчання хімічних дисциплін із застосуванням засобів інформаційно-комунікаційних технологій та сукупність узагальнених положень, якими треба керуватися для організації ефективного навчання. Розроблено методичну систему підготовки майбутніх фахівців-хіміків. Характерною відзнакою системи є включення до неї технології інтегрування методів, форм та засобів інформаційно-комунікаційних технологій навчання, що дає змогу передбачати вплив зміни засобу як елементу методичної системи, на всі інші її складові. Доведено ефективність застосування розробленої системи у навчанні дисципліни “Неорганічна хімія”. Удосконалено методику навчання та зміст професійної підготовки майбутніх фахівців хімічних спеціальностей за рахунок застосування комп’ютерного моделювання для вивчення фундаментальних хімічних понять. В освітній процес вищих навчальних закладів упроваджено навчально-методичне забезпечення для підвищення ефективності підготовки майбутніх хіміків засобами інформаційно-комунікаційних технологій.uk
dc.description.abstractОбоснованы теоретические основы применения информационно-коммуникационных технологий в процессе профессиональной подготовки будущих специалистов химических специальностей. Определена система ведущих принципов обучения химическим дисциплинам с применением средств информационно-коммуникационных технологий и совокупность обобщенных положений, которыми следует руководствоваться для организации эффективного обучения. Разработана методическая система подготовки будущих специалистов-химиков. Характерным отличием системы является включение в нее технологии интегрирования методов, форм и информационно-коммуникационных средств обучения. Показана эффективность применения разработанной системы для изучения студентами дисциплины “Неорганическая химия”. Усовершенствовано методику обучения будущих специалистов за счет применения метода компьютерного моделирования для освоения фундаментальных химических понятий. Разработанное учебно-методическое обеспечение внедрено в образовательный процесс высших учебных заведений.uk
dc.description.abstractThe paper is devoted to the development of theoretical foundations and methodical recommendations for the application of information and communication technologies to the training of future specialists of chemical specialties. A system of basic principles for the ICT-based training in chemical disciplines and a set of generalized regulations to be followed for the effective learning have been scientifically grounded. A methodical system of the training of future specialists in chemical specialities, which is remarkable for the inclusion of technology of integration of methods, forms and means of ICT-based training, has been developed. The system allows one to predict the effect of change of ICT means on all other parts of the system. The formulated principles have been implemented by the development of content of the components of methodical training system “Inorganic Chemistry”. The pedagogical efficiency of the developed system has been verified. Teaching methods and content of professional training of future specialists of chemical specialties have been improved by enhancing its fundamental component and by using the computer simulation to study the basic chemical concepts. A teaching and methodical complex has been introduced into the educational practice.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectвища освітаuk
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk
dc.subjectінформаційно-комунікаційні технологіїuk
dc.subjectкомп’ютерне моделюванняuk
dc.subjectнеорганічна хіміяuk
dc.subjectвысшее образованиеuk
dc.subjectпрофессиональная подготовкаuk
dc.subjectинформационно- коммуникационные технологииuk
dc.subjectкомпьютерное моделированиеuk
dc.subjectнеорганическая химияuk
dc.subjecthigher educationuk
dc.subjectprofessional traininguk
dc.subjectinformation and communication technologyuk
dc.subjectcomputer simulationuk
dc.subjectinorganic chemistryuk
dc.titleПеревірка ефективності методичної системи підготовки студентів-хіміків із застосуванням засобів інформаційно-комунікаційних технологійuk
dc.title.alternativeПроверка эффективности методической системы подготовки студентов-химиков с использованием средств информационно-коммуникационных технологий.uk
dc.title.alternativeVerification of Efficiency of Methodic System for Training of Chemical Students by Means of Information and Communication Technologiesuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorДеркач, Татьяна Михайловна-
local.contributor.altauthorDerkach, Tetiana M.-
local.subject.sectionПроблеми вищої освітиuk
local.sourceНаукові запискиuk
local.subject.facultyФакультет хімічних та біофармацевтичних технологійuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра промислової фармаціїuk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра промислової фармації (ПФ)
Кафедра професійної освіти в сфері технологій та дизайну (ПОСТД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
NPU_2014(121)_ukr.pdfОсновна стаття201,02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.