Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД) : [923] Главная страница коллекции Просмотр статистики

Logo
Стара назва – Кафедра економічної кібернетики та маркетингу (ЕКМ) (наказ № 240 від 13 листопада 2020 року)

Просмотр
Подпишитесь на эту коллекцию, чтобы ежедневно получать уведомления по электронной почте о новых добавлениях RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Ресурсы коллекции (Сортировка по Даты сохранения в по убыванию порядке): 1 по 20 из 923
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2015Сучасні підходи до позиціонування товару на ринкуЯренко, А. В.; Шитько, А. В.
2015Маркетингове дослідження ринку комп'ютерної техніки та вподобань споживачівЯренко, А. В.; Гриппа, І. К.
2015Проблеми ефективності мережевого маркетингуЯренко, А. В.; Рамола, М.-К. П.
2015Місце та роль соціопатії у маркетингуЯренко, А. В.; Яренко, Г. О.
2015Розвиток глобальної мережі із використанням Інтернет-рекламиЯренко, А. В.; Самойлова, А. Ю.
2015Сучасні маркетингові стратегії фірм, що виходять на міжнародний ринокГеселева, Н. В.; Вартова, М. В.
2015Моделювання як складова процесу прийняття рішеньГеселева, Н. В.; Лучанська, І. В.
2015Використання теорії ігор у формуванні ціни на товарГеселева, Н. В.; Новіков, Д. В.
2015Оптимізація виробничої програми підприємстваГеселева, Н. В.; Богуславська, М. В.
2015Оптимізаційні методи у маркетингуГеселева, Н. В.; Кретова, Д. В.
2015Основи моделювання бізнес-процесівГеселева, Н. В.; Зінорук, Л. В.
2015CRM-система як елемент оптимізації маркетингової діяльності компаніїЄвсейцева, О. С.; Толстих, А. В.
2015Розвиток фрилансингу в УкраїніЄвсейцева, О. С.; Потєха, Д. С.
2015Становлення ринку HOD (Home & Office Delivery) в УкраїніЄвсейцева, О. С.; Корнієнко, Ю. О.
2015Процес розробки та виведення нового товару на ринокЄвсейцева, О. С.; Лучанська, І. В.
2015Маркетинг у банківській сферіЄвсейцева, О. С.; Кретова, Д. В.
2015Огляд діяльності юридичного ринку та асортименту послуг компаній в сучасних умовахПодольна, В. В.; Слободяник, В. О.
2015Маркетингове дослідження проблем та перспектив розвитку ринку дитячого харчування в УкраїніПодольна, В. В.; Дутка, І. В.
2015Спорт і маркетинг: що є спільного?Хоменко, О. І.; Верхушина, О. С.
2015Маркетингове дослідження вибору оптимальних каналів розподілу підприємствХоменко, О. І.; Яренко, Г. О.
Ресурсы коллекции (Сортировка по Даты сохранения в по убыванию порядке): 1 по 20 из 923