Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5724
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРабошук, К. В.uk
dc.contributor.authorЧупріна, Н. В.uk
dc.contributor.authorШаповал, А. Г.uk
dc.contributor.authorГайова, І. Л.uk
dc.date.accessioned2017-04-04T09:39:08Z-
dc.date.available2017-04-04T09:39:08Z-
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationМода як соціальний прояв поп-арту [Електронний ресурс] / К. В. Рабошук, Н. В. Чупріна, А. Г. Шаповал, І. Л. Гайова // Технології та дизайн. - 2017. - № 1 (22). - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2017_1_17.uk
dc.identifier.issn2304-2605
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5724-
dc.identifier.urihttp://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2017_1_17
dc.description.abstractВ роботі визначені основні критерії впливу філософії та мистецьких засобів поп-арту на формування суспільства споживання. Охарактеризовано шляхи створення концепції масової культури, заснованої на принципах доступності та споживання. Сформульовано основні фактори виокремлення молодіжної культури як споживчого сегменту ринку модного одягу. Проаналізовано принципи розвитку масової моди на противагу моді офіційній. Визначено роль молоді та молодіжних субкультур в процесі поширення вуличної моди. Обґрунтовано засоби адаптації прийомів поп-арту в сучасній масовій моді.uk
dc.description.abstractВ работе определены основные критерии влияния философии и художественных средств поп-арта на формирование общества потребления. Охарактеризованы пути создания концепции массовой культуры, основанной на принципах доступности и потребления. Сформулированы основные факторы выделения молодежной культуры как потребительского сегмента рынка модной одежды. Проанализированы принципы развития массовой моды в противовес моде официальной. Определена роль молодежи и молодежных субкультур в процессе распространения уличной моды. Обоснованы средства адаптации приемов поп-арта в современной массовой моде.ru
dc.description.abstractIn the article the basic criteria of influencing of philosophy and artistic facilities of pop-art on forming of society of consumption are certain. The ways of creation of conception of mass culture, based on principles availability and consumption are described. The basic factors of selection of youth culture as consumer segment of fashion -market are formulated. Principles of development of mass fashion in a counterbalance to the fashion official are analysed. The role of young people and youths subcultures in the process of distribution of street fashion is certain. Facilities of adaptation of receptions of pop-art in a modern mass fashion are grounded.en
dc.languageuk
dc.subjectfashionen
dc.subjectpop-arten
dc.subjectmass fashionen
dc.subjectsociety of consumptionen
dc.subjectfashion-marketen
dc.subjectyouth cultureen
dc.subjectstreet fashionen
dc.subjectмассовая модаru
dc.subjectобщество потребленияru
dc.subjectрынок модной одеждыru
dc.subjectмолодежная культураru
dc.subjectуличная модаru
dc.subjectмодаuk
dc.subjectпоп-артuk
dc.subjectмасова модаuk
dc.subjectсуспільство споживанняuk
dc.subjectринок модного одягуuk
dc.subjectмолодіжна культураuk
dc.subjectвулична модаuk
dc.titleМода як соціальний прояв поп-артуuk
dc.typeArticle
local.contributor.altauthorRaboshuk, К. V.en
local.contributor.altauthorChouprіna, N. V.en
local.contributor.altauthorShapoval, A. G.en
local.contributor.altauthorGayova, I. L.en
local.contributor.altauthorРабошук, К. В.ru
local.contributor.altauthorЧуприна, Н. В.ru
local.contributor.altauthorШаповал, А. Г.ru
local.contributor.altauthorГаевая, И. Л.ru
local.subject.sectionДизайн і ергономікаuk
local.sourceТехнології та дизайнuk
local.source.number№ 1 (22)uk
local.subject.facultyФакультет дизайнуuk
local.subject.departmentКафедра мистецтва та дизайну костюмаuk
local.subject.method0
Розташовується у зібраннях:Електронний науковий журнал «Технології та дизайн»
Наукові публікації (статті)
Кафедра мультимедійного дизайну (МД)
Кафедра мистецтва та дизайну костюма (МДК)

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
td_2017_N1_17.pdf1,27 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.