Кафедра фінансів та бізнес-консалтингу (ФБК) : [1721] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Logo
Стара назва – Кафедра обліку і аудиту (ОА) (наказ № 338 від 3 листопада 2021 року).
Кафедра фінансів та бізнес-консалтингу (ФБК) створена шляхом приєднання кафедри цифровізації та бізнес-консалтингу (ЦБК) до кафедри фінансів та інвестицій (ФІ) (наказ № 166 від 27 липня 2022 року).

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 741 до 760 з 1721
Дата випускуНазваАвтор(и)
2019Тенденції розвитку швейної галузі УкраїниЗінченко, О. В.; Нишенко, О. В.
2019Сутність бюджетної безпеки державиВергун, М. О.
2019Безпека банківської системи як складова фінансової безпеки державиВергун, А. М.
2019Сучасні тренди інноваційного розвитку в країнах ЄС та УкраїніДробязко, А. О.
2019Обліково-аналітичне забезпечення управління прибутком підприємстваСаюн, А. О.
2019Організація обліку основних засобів при застосуванні міжнародних стандартів фінансової звітностіМатюха, Микола Миколайович
2019Організація договірного середовища колаборації науки і бізнесуБунда, О. М.
2019Організація аудиту витрат на рекламу та просування продукціїСкрипник, М. І.; Григоревська, Олена Олександрівна
2019Підвищення ефективності та якості обліково-аналітичних робіт у швейній галузіМоргулець, О. Б.; Зінченко, О. В.
2019Directions for improvement of accounting and control of money operationsSkrypnyk, M. I.; Belous, K. S.
2019Застосування сценарного підходу в управлінні ЗВОЧерниш, Ольга Василівна
2019Державний контроль бюджетних фінансів у ЗВОМахнарилов, Ю. В.; Якубівський, Б. А.
2019Поняття небезпеки, загрози та ризику в контексті дослідження економічної безпеки ЗВОЦимбаленко, Н. В.
2019Інноваційний розвиток ЗВО в системі стратегічних пріоритетів управління конкурентоспроможністюТарасенко, І. О.; Нефедова, Т. М.
2019Капіталізація інтелектуальної діяльності як інструмент розвитку інтелектуального капіталу університетуХаустова, Є. Б.; Денисенко, М. П.
2019Маркетинг в системі управління підприємствомСкрипник, М. І.; Щур, К. А.
2019Маркетингова психологія як фактор визначення споживчої поведінкиСкрипник, М. І.; Циханівська, А. В.
2019Психологічний вплив реклами на споживачаСкрипник, М. І.; Тимченко, Ю. А.
2019Маркетинг знань: роль і завданняСкрипник, М. І.; Сторожук, А.
2019Адаптація маркетингу до нової економікиСкрипник, М. І.; Ровнягін, О. В.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 741 до 760 з 1721