Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5854
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯренко, А. В.uk
dc.date.accessioned2017-04-07T06:59:41Z-
dc.date.available2017-04-07T06:59:41Z-
dc.date.issued2010
dc.identifier.citationЯренко А. В. Дослідження попиту та пропозиції фахівців з маркетингу для підприємств легкої промисловості України [Текст] / А. В. Яренко // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2010. - № 5 (т. 4). - C. 252-257.uk
dc.identifier.issn1813-6796
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5854-
dc.description.abstractУ статті досліджено попит і пропозицію фахівців з маркетингу для підприємств легкої промисловості. Представлена методика визначення вартості навчання з урахуванням рейтингу вищих навчальних закладів України та розроблені рекомендації щодо розвитку в КНУТД підготовки фахівців з маркетингу для підприємств легкої промисловості.uk
dc.languageuk
dc.titleДослідження попиту та пропозиції фахівців з маркетингу для підприємств легкої промисловості Україниuk
dc.typeArticle
local.sourceВісник Київського національного університету технологій та дизайнуuk
local.source.number№ 5 (т. 4)uk
local.subject.method0
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bul2010_N5T4_P252-257.pdf487,5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.