Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5855
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯцишина, Л. К.uk
dc.contributor.authorЛабурцева, О. І.uk
dc.date.accessioned2017-04-07T06:59:41Z-
dc.date.available2017-04-07T06:59:41Z-
dc.date.issued2010
dc.identifier.citationЯцишина Л. К. Самостійна робота студентів за напрямом підготовки "Маркетинг" як засіб формування професійних компетенцій [Текст] / Л. К. Яцишина, О. І. Лабурцева // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2010. - № 5 (т. 4). - C. 257-261.uk
dc.identifier.issn1813-6796
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5855-
dc.description.abstractУ статті розглянуто сутність та провідні форми самостійної роботи студентів. Розкрито роль самостійної роботи у формуванні професійних компетенцій майбутніх фахівців; представлено досвід кафедри маркетингу КНУТД щодо організації самостійної роботи студентів-маркетологів в рамках їх підготовки до професійної діяльності на підприємствах легкої промисловості.uk
dc.languageuk
dc.titleСамостійна робота студентів за напрямом підготовки "Маркетинг" як засіб формування професійних компетенційuk
dc.typeArticle
local.sourceВісник Київського національного університету технологій та дизайнуuk
local.source.number№ 5 (т. 4)uk
local.subject.method0
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bul2010_N5T4_P257-261.pdf476,92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.