Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5881
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛюдвіченко, Т. Г.uk
dc.contributor.authorЧаюн, В. Г.uk
dc.contributor.authorМотовиловець, Н. В.uk
dc.date.accessioned2017-04-07T07:13:52Z-
dc.date.available2017-04-07T07:13:52Z-
dc.date.issued2010
dc.identifier.citationЛюдвіченко Т. Г. Характеристика українського ринку споживання трикотажних виробів. Зміни технології виробництва й проектування асортименту [Текст] / Т. Г. Людвіченко, В. Г. Чаюн, Н. В. Мотовиловець // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2010. - № 5 (т. 5). - C. 93-96.uk
dc.identifier.issn1813-6796
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5881-
dc.description.abstractСтаття присвячена аналізу компаній "fast fashion", удосконаленню методів планування асортимету за допомогою застосування матриці з метою успішного розвитку трикотажної фабрики ВАТ "Софія".uk
dc.languageuk
dc.titleХарактеристика українського ринку споживання трикотажних виробів. Зміни технології виробництва й проектування асортиментуuk
dc.typeArticle
local.sourceВісник Київського національного університету технологій та дизайнуuk
local.source.number№ 5 (т. 5)uk
local.subject.facultyФакультет індустрії модиuk
local.subject.method0
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД
Кафедра технології моди (ТМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bul2010_N5T5_P093-096.pdf329,56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.