Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5884
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМурована, Л. В.uk
dc.date.accessioned2017-04-07T07:14:20Z-
dc.date.available2017-04-07T07:14:20Z-
dc.date.issued2010
dc.identifier.citationМурована Л. В. Маркетингові підходи до формування асортименту товарів легкої промисловості [Текст] / Л. В. Мурована // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2010. - № 5 (т. 5). - C. 108-112.uk
dc.identifier.issn1813-6796
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5884-
dc.description.abstractУ статті розглянуто теоретичні основи планування асортименту товарів легкої промисловості на засадах маркетингу. Досліджено різноманітність маркетингових підходів до формування асортиментної пропозиції та визначено особливості їх застосування вітчизняними виробниками одягу.uk
dc.languageuk
dc.titleМаркетингові підходи до формування асортименту товарів легкої промисловостіuk
dc.typeArticle
local.sourceВісник Київського національного університету технологій та дизайнуuk
local.source.number№ 5 (т. 5)uk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра підприємництва та бізнесуuk
local.subject.method0
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bul2010_N5T5_P108-112.pdf422,95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.