Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5893
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧернишева, О. М.uk
dc.date.accessioned2017-04-07T07:15:09Z-
dc.date.available2017-04-07T07:15:09Z-
dc.date.issued2010
dc.identifier.citationЧернишева О. М. Методика формування ділової стратегії підприємства в сучасних ринкових умовах [Текст] / О. М. Чернишева // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2010. - № 5 (т. 5). - C. 153-160.uk
dc.identifier.issn1813-6796
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5893-
dc.description.abstractДоведено існування двох підходів до визначення місця ділової стратегії у стратегічному наборі підприємства; розглянуто існуючі методичні підходи до формування ділової стратегії підприємства; запропоновано показник економічної ефективності стратегічних зон господарювання для оцінювання ділової стратегії підприємства; запропоновано схему формування ділової стратегії підприємства; визначено та оцінено ділові стратегії для торговельного підприємства на ринку автозапчастин за допомогою даної схеми.uk
dc.languageuk
dc.titleМетодика формування ділової стратегії підприємства в сучасних ринкових умовахuk
dc.typeArticle
local.sourceВісник Київського національного університету технологій та дизайнуuk
local.source.number№ 5 (т. 5)uk
local.subject.method0
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bul2010_N5T5_P153-160.pdf654,53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.