Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/6181
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯрошенко, Ольга Григорівна-
dc.contributor.authorДеркач, Тетяна Михайлівна-
dc.date.accessioned2017-05-15T08:49:49Z-
dc.date.available2017-05-15T08:49:49Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationЯрошенко О.Г. Взаємозв'язок між типами інтелекту студентів та їх успішністю у вивченні базових хімічних дисциплін / О. Г. Ярошенко Т. М. Деркач // Вища освіта України. – 2011. – Т. 1, № 3 : Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». – С. 73–80.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/6181-
dc.description.abstractОписано результати експерименту, проведеного на базі хімічного факультету Дніпропетровського національного університету ім. Олеся Гончара. Доведено існування кореляції між характеристиками типів інтелекту студентів та їх успішністю в засвоєнні чотирьох базових хімічних дисциплін. З’ясовано, що найбільший вплив на академічні результати з усіх дисциплінах мають логіко-математичний, візуальний та внутрішньо-особистісний інтелект.uk
dc.description.abstractОписаны результаты эксперимента, проведенного на базе химического факультета Днепропетровского национального университета им. Олеся Гончара. Доказано существование корреляций между характеристиками типов интеллекта студентов и их успешностью в изучении четырех базовых химических дисциплин. Установлено, что наибольшее влияние на академические результаты по всем дисциплинам оказывают логико-математический, визуальный и внутренне-личностный интеллект.uk
dc.description.abstractThe results of experiments on the basis of Faculty of Chemistry of Oles Gonchar Dnipropetrovsk National University have been described. The correlations between characteristics of students’ intelligence types and their success in study of four basis chemical disciplines have been experimentally proven to exist. Logical-mathematical, visual and intrapersonal intelligence types have the strongest effect on the academic results in all disciplines.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectпсихолого-педагогічні чинники успішного навчанняuk
dc.subjectвикладання хімічних дисциплін у ВНЗuk
dc.subjectтип інтелектуuk
dc.subjectпсихолого-педагогические факторы успешного обученияuk
dc.subjectпреподавание химических дисциплин у ВУЗахuk
dc.subjectтип интеллектаuk
dc.subjectpsychological and pedagogical factors of successful learninguk
dc.subjectteaching of chemical disciplinesuk
dc.subjectintelligencesuk
dc.titleВзаємозв'язок між типами інтелекту студентів та їх успішністю у вивченні базових хімічних дисциплінuk
dc.title.alternativeВзаимосвязь между типами интеллекта студентов и их успеваемостью в изучении базовых химических дисциплинuk
dc.title.alternativeRelationship between types of student intelligences and their academic performance in the study of basic chemical disciplinesuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorЯрошенко, Ольга Григорьевна-
local.contributor.altauthorДеркач, Татьяна Михайловна-
local.contributor.altauthorYaroshenko, Olga H.-
local.contributor.altauthorDerkach, Tetiana M.-
local.subject.sectionПроблеми вищої освітиuk
local.sourceВища освіта Україниuk
local.subject.facultyФакультет хімічних та біофармацевтичних технологійuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра промислової фармаціїuk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра промислової фармації (ПФ)
Кафедра професійної освіти в сфері технологій та дизайну (ПОСТД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pedagogika_vishoi_shkoly_2011.pdfОсновна стаття1,1 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.