Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/626
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧупріна, Н. В.uk
dc.date.accessioned2016-02-08T13:09:09Z-
dc.date.available2016-02-08T13:09:09Z-
dc.date.issued2015
dc.identifier.citationЧупріна Н. В. Роль сучасних технологій дизайн-діяльності у формуванні компетентностей дизайнера одягу в сучасній індустрії моди / Н. В. Чупріна // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія "Технічні науки". - 2015. - № 5 (90). - C. 233-238.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/626-
dc.description.abstractВизначення мети та значення впровадження сучасних технологій дизайн-діяльності у роботу дизайнера одягу в сучасній індустрії моди. Застосовано системний підхід до визначення основних критеріїв формування професійної компетентності дизайнера одягу в контексті вимог сучасної індустрії моди. Здійснено класифікацію основних когнітивних та практичних компетенцій, якими має володіти дизайнер одягу для успішної діяльності суб’єкта індустрії моди, в структурі якого він працює. Обґрунтовано доцільність застосування сучасних технологій дизайн-діяльності для активізації та підвищення ефективності проектних розробок в індустрії моди, особливо в сегменті діяльності, орієнтованому на масове виробництво та споживання. Визначено основні критерії проектної розробки нових моделей одягу, на основі визначення їх естетичних властивостей та функціонального призначення. Розглянуто питання формування професійних компетенцій дизайнера одягу, в умовах функціонування сучасної індустрії моди. Класифіковано систему компетентностей дизайнера одягу, що є актуальним при плануванні діяльності суб’єктів індустрії моди, в сегментів масового виробництва одягу. Сформульовано систему компетентності, яким має володіти дизайнер одягу, що працює в структурі суб’єктів індустрії моди, націлених на різні цільові аудиторії масового споживання. Визначена система компетентностей є актуальною при підготовці дизайнерів одягу та костюма, оскільки формує критерії підготовки конкурентоспроможних фахівців, необхідних сучасному суспільству .uk
dc.languageuk
dc.subjectfashion industryen
dc.subjectproduct of fashion industryen
dc.subjectfashion producten
dc.subjectsubject of fashion industryen
dc.subjectfashion trenden
dc.subject«mass market»en
dc.subjectmodern technologies of design-modern technologies of design-activityen
dc.subjectиндустрия модыru
dc.subjectпродукт индустрии модыru
dc.subjectмодный продуктru
dc.subjectсубъект индустрии модыru
dc.subjectмодные тенденцииru
dc.subject«mass market»ru
dc.subjectсовременные технологии деятельности дизайнаru
dc.subjectіндустрія модиuk
dc.subjectпродукт індустрії модиuk
dc.subjectмодний продуктuk
dc.subjectсуб’єкт індустрії модиuk
dc.subjectмодні тенденції, «mass market»uk
dc.subject«mass market»uk
dc.subjectсучасні технології дизайн-діяльностіuk
dc.titleРоль сучасних технологій дизайн-діяльності у формуванні компетентностей дизайнера одягу в сучасній індустрії модиuk
dc.typeArticle
local.contributor.altauthorChouprina, N. V.en
local.contributor.altauthorЧуприна, Н. В.ru
local.subject.sectionТехнічна естетика, дизайн та мистецтвознавствоuk
local.sourceВісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія "Технічні науки"uk
local.source.number№ 5 (90)uk
local.subject.facultyФакультет дизайнуuk
local.subject.departmentКафедра мистецтва та дизайну костюмаuk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД
Кафедра мистецтва та дизайну костюма (МДК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V90_P233-238.pdf265,82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.