Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/6270
Название: Оцінка подібності показників маркетингових досліджень
Авторы: Григорук, П. М.
Дата публикации: 2010
Библиографическое описание: Григорук П. М. Оцінка подібності показників маркетингових досліджень [Текст] / П. М. Григорук // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2010. - № 5 (55). - C. 30-34.
Source: Вісник Київського національного університету технологій та дизайну
Краткий осмотр (реферат): У статті розглянуто найпоширеніші міри зв’язку для показників, отриманих в результаті маркетингових досліджень. Особлива увага надана ознаками, виміряним у нечислових шкалах. Отримані характеристики виступають мірами подібності між показниками для розв’язання різноманітних завдань статистичної обробки даних.
В статье рассмотрены наиболее распространенные меры связи для показателей, полученных в результате маркетинговых исследований. Особенное внимание уделено признаками, измеренным в нечислових шкалах. Полученные характеристики выступают мерами подобия между показателями для решения разнообразных задач статистической обработки данных.
In the articles considered the measures of connection are most widespread for indexes, got as a result of marketings researches. The special attention is given signs, measured in нечислових scales. The got descriptions come forward the measures of similarity between indexes for the decision of various tasks of the statistical processing of data.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/6270
ISSN: 1813-6796
Располагается в коллекциях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
V55_P030-034.pdf281,08 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.