Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/6378
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛозинська, С. І.uk
dc.date.accessioned2017-05-22T11:07:56Z-
dc.date.available2017-05-22T11:07:56Z-
dc.date.issued2010
dc.identifier.citationЛозинська С. І. Роль споживчих факторів у формуванні вітчизняного ринку товарів легкої промисловості [Текст] / С. І. Лозинська // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2010. - № 2 (52). - C. 143-148.uk
dc.identifier.issn1813-6796
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/6378-
dc.description.abstractПроведено аналіз споживчих факторів у формуванні вітчизняного ринку товарів легкої промисловості України. Показано динаміку індексів споживчих цін на товари та послуги за даними Держкомстату України за період 2001-2009 років. Розглянуто основні положення теорії споживання. Визначено роль цін у формуванні вітчизняного ринку товарів легкої промисловості.uk
dc.description.abstractПроведен анализ потребительских факторов в формировании отечественного рынка товаров легкой промышленности Украины. Показана динамика индексов потребительских цен на товары и услуги по данным Госкомстата Украины за период 2001-2009 годов. Рассмотрены основные положения теории потребления. Определенна роль цен в формировании отечественного рынка товаров легкой промышленности.ru
dc.description.abstractThe analysis of the common factors in formation of the domestic market of the goods of light industry of Ukraine is carried out. Dynamics of indexes of consumer's prices for the goods and services behind the data Derzhkomstatu of Ukraine for the period 2001-2009 years is shown. The basic rules (situations) of the theory of consumtion are considered. A role of the prices is fixed at formation of the domestic market of the goods of light industry.en
dc.languageuk
dc.titleРоль споживчих факторів у формуванні вітчизняного ринку товарів легкої промисловостіuk
dc.typeArticle
local.contributor.altauthorLozynska, S. I.en
local.contributor.altauthorЛозинская, С. И.ru
local.subject.sectionПроблеми економіки, організації та управління підприємствамиuk
local.sourceВісник Київського національного університету технологій та дизайнуuk
local.source.number№ 2 (52)uk
local.subject.method0
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V52_P143-148.pdf321,13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.