Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 11-20 зі 1959.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2017Директ-маркетинг як засіб максимально ефективної рекламиЄвсейцева, О. С.; Середня, А. Г.
2017Методи сегментування ринківГеселева, Н. В.; Дудник, О. О.
2017Як народжуються цікаві ідеї в директ-маркетингу та як їх розвиватиЄвсейцева, О. С.; Нікітович, В. В.
2017Якість продукції як об’єкт маркетингового аналізуГеселева, Н. В.; Матвєєв, О. О.
2017Омніканальний маркетингГеселева, Н. В.; Бондар, С. В.
2017Вибір структури каналу розподілуГеселева, Н. В.; Качур, С. В.
2017Застосування крауд-маркетингу для підвищення ефективності діяльності компаніїАфтанділянц, М. В.; Галака, М. П.
2017Особливості формування іміджу торгового підприємства на споживчому ринкуГеселева, Н. В.; Олійник, О. С.
2017Як провести e-mail-розсилку і не потрапити в список спамерівЄвсейцева, О. С.; Тхорук, Ю. С.
2017Мобільний маркетинг як невід’ємна частина директ-маркетингуЄвсейцева, О. С.; Богомоленко, А. В.