Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 131-140 зі 1959.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2017Агромаркетинг на підприємствах і проблеми його використанняГоловня, О. М.; Левченко, О. О.
2017Маркетингові стратегії виходу підприємства на новий ринокЯцишина, Л. К.; Штанова, А. Л.
2017Формування маркетингової стратегії підприємстваМудрик, О. П.; Бельцова, А.
2017Оцінка та аналіз маркетингової стратегіїТрапаідзе, С. М.
2017Особливості управління малим підприємствомМазур, К. В.; Гладкіх, Т. В.
2017Формування системи маркетингового управління малого бізнесуІванченко, Н. О.; Танцюра, Ю. А.
2017Аналіз маркетингових стратегій на ринку пивоварінняЯцишина, Л. К.; Ющук, Ю. О.
2017PR ХХІ століття: ефективні методи та перспективи застосуванняЯнковець, Т. М.; Сінілкіна, А. В.
2017Інновації і підприємництво як чинник підвищення конкурентоспроможності вітчизняних підприємствЯнковець, Т. М.; Миронова, О. В.
2017Аналіз і формування споживчих переваг та уподобаньХоменко, О. І.; Монька, І. С.