Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 21-30 зі 1959.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2017Маркетингові дослідження як невід'ємна частина бізнес-плануванняГеселева, Н. В.; Волковинська, П. С.
2017Форми взаємодії учасників всередині каналу розподілуГеселева, Н. В.; Коломієць, К. Ю.
2017Поняття виробничого та споживчого потенціалів ринкуГеселева, Н. В.; Монька, І. С.
2017Застосування штучного інтелекту в маркетингуІванченко, Н. О.; Гурин, В. В.
2017Маркетинговий аудитГеселева, Н. В.; Михалик, В. Ю.
2017Формування інноваційної політики підприємстваПримак, М. Ю.; Шкода, М. С.
2017Інноваційні маркетингові стратегіїГеселева, Н. В.; Данченко, Я. О.
2017Франчайзинг як інструмент ведення бізнесуГеселева, Н. В.; Меркулова, Д. Д.
2017Аналіз даних за допомогою штучного інтелектуПономаренко, Ігор Віталійович; Слишинська, В. О.
2017Аналіз тенденцій на ринку праці УкраїниПономаренко, Ігор Віталійович; Цой, О. С.