Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 61-70 зі 1959.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2017Застосування сегментації в маркетинговій діяльності фірмиБойчук, І. В.; Трач, А. О.
2017Персоналізація в маркетингуХоменко, О. І.; Бондар, С. В.
2017Оптимізація маркетингової стратегії продукту на підприємствіБойчук, І. В.; Чужба, В. Є.
2017Інтерактивне телебачення як інструмент директ-маркетингуЄвсейцева, О. С.; Сидоренко, М. А.
2017Використання технологій розпізнавання обличчяПономаренко, Ігор Віталійович; Данченко, Я. О.
2017Маркетингова діяльність як складова у системі забезпечення конкурентоспроможності підприємств АПКЛавренюк, О. І.
2017Роль маркетингу в розвитку сільських територійКірєєва, Е. А.; Костюченко, Д. Л.
2017Дослідження асортименту банківських послуг ПАТ "ПриватБанк"Басій, Н. Ф.; Тимошенко, Л. В.
2017Економічна сутність та роль бізнес-планування в умовах ринкуЯнковець, Т. М.; Вишневецька, Ю. О.
2017Маркетингові аспекти підвищення прибутковості підприємства з надання медичних послугЯнковець, Т. М.; Гайдай, М. В.