Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 91-100 зі 1959.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2017Інтернет-реклама як бізнес: переваги та недолікиПодольна, В. В.; Богуславська, М. В.
2017Сутність стратегічного маркетингового аудитуПодольна, В. В.; Подунай, В. В.
2017Управління рекламою в сучасному бізнес-середовищіКоваль, Л. А.; Романчук, Т. С.
2017Перспективи розвитку маркетингового управління в сфері спортуРоманчук, С. А.; Тимчук, К. О.
2017Методичні аспекти оцінки ефективності маркетингової стратегії зовнішньоекономічної діяльності підприємстваБолдовська, К. П.; Андрєєва, Д. В.; Зам’ятіна, Є. Ж.
2017Сільський туризм та шляхи його реалізації на регіональному рівніПопова, А. М.; Давиденко, Д. В.
2017Оцінка привабливості сегментів зовнішнього ринку як підґрунтя оптимізації його структури у рамках маркетингового управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємстваБолдовська, К. П.; Латушко, М. Ю.; Лиженков, Д. В.
2017"Розумне місто" як сфера імплементації функцій некомерційного маркетингуБорисова, Т. М.
2017Проблеми маркетингу громадського транспорту в Україні та шляхи їх вирішенняБорисова, Т. М.; Ваврик, А.
2017Удосконалення як метод забезпечення конкурентоспроможності підприємстваБондаренко, Світлана Михайлівна; Баришполь, Н. С.