Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/6562
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТкаченко, М. А.-
dc.date.accessioned2017-06-12T08:23:46Z-
dc.date.available2017-06-12T08:23:46Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationТкаченко М. А. Особливості застосування комунікативного потенціалу підприємства як економічної категорії / М. А. Ткаченко // Вісник Хмельницького національного університету. Серія "Економічні науки". – 2016. – № 1 (232). – С. 35-41.uk
dc.identifier.issn2307-5740uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/6562-
dc.description.abstractУ статті розглянуто проблеми ефективного формування та використання категорійного апарату під час дослідження комунікативних можливостей підприємства. Автором особливо підкреслюється роль такої управлінської категорії, як "комунікативний потенціал підприємства", що може бути інструментом визначення й вимірювання конкурентоспроможності фірми. Досліджено етимологію терміну та різні підходи до його наукового трактування. Визначено характерні риси й властивості комунікативного потенціалу. Запропоновано механізм формування ("піраміду") комунікативного потенціалу підприємства.uk
dc.description.abstractThe aim of this article is formation of effective theoretical and methodological approaches to the application of such administrative category as "communicative potential", in the system of enterprise management in general and in the construction of company’s external communications system in particular. In the article it is discussed the problem, linked with effective formation and using of categorical apparatus for the study of communicative capabilities at the enterprises. The author emphasized that the communicative potential of the enterprise can be a tool, which defines and measures the competitiveness of the firm. They has researched the etymology of the term and different approaches to its scientific interpretation. The characteristics and properties of communicative potential were identified in the article. The authors define a mechanism of formation of firm’s communicative potential (so called "pyramid"). Thus it was invited to consider the communicative potential of the enterprise as a boundary the organization’s ability to the effective realization of its inherent communication capabilities in the specific conditions of the external environment. The basis of its growth – ensuring appropriate awareness of entities of the external environment on the organisation and formation on this basis of firm’s image and reputation.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectіміджuk
dc.subjectінформаціяuk
dc.subjectкомунікаціїuk
dc.subjectкомунікативний потенціалuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectпоінформованістьuk
dc.subjectпотенціал підприємстваuk
dc.subjectрепутаціяuk
dc.subjectimageuk
dc.subjectinformationuk
dc.subjectcommunicationuk
dc.subjectcommunicative potentialuk
dc.subjectmarketinguk
dc.subjectawarenessuk
dc.subjectthe potential of the enterpriseuk
dc.subjectreputationuk
dc.titleОсобливості застосування комунікативного потенціалу підприємства як економічної категоріїuk
dc.title.alternativeApplication features of the communicative potential of the enterprise as an economic categoryuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorTkachenko, M. A.-
local.subject.sectionЕкономіка, фінанси, менеджментuk
local.sourceВісник Хмельницького національного університету. Серія Економічні наукиuk
local.sourceHerald of Khmelnytskyi National University. Economic sciencesuk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра менеджменту та публічного адмініструванняuk
local.subject.method0uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра управління та смарт-інновацій (УСІ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20170606_303.pdf319,37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
20170606_303_Titul.pdf310,35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
20170606_303_Zmist.pdf238,51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.