Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/6643
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСинявская, О. Е.-
dc.date.accessioned2017-06-23T18:44:31Z-
dc.date.available2017-06-23T18:44:31Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationСинявская О. Е. Этноориентированный подход к обучению РКИ (на примере китайских и азербайджанских студентов) // Мова і культура. – К.: Видавничий дім Дмитра Бураго, 2017. – Вип. 19. – Т. V (185). – С. 294-300.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/6643-
dc.description.abstractВ статье рассматривается специфика полиэтнической группы (на примере китайских и азербайджанских студентов) как субъекта педагогического взаимодействия в практике обучения русскому языку как иностранному. Определяются основные трудности педагогического взаимодействия в условиях полиэтнической группы и намечаются способы их решения с позиций этноориентированного подхода к обучению.uk
dc.language.isoruuk
dc.subjectрусский язык как иностранныйuk
dc.subjectметодика преподаванияuk
dc.subjectэтноориентированный подходuk
dc.subjectполиэтническая группаuk
dc.titleЭтноориентированный подход к обучению РКИ (на примере китайских и азербайджанских студентов)uk
dc.title.alternativeЕтноорієнтований підхід до викладання РМІ (на прикладі китайських та азербайджанських студентів)uk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorСинявська, О. Є.-
local.subject.sectionСоціально-гуманітарні наукиuk
local.sourceМова і культураuk
local.subject.facultyІнститут права та сучасних технологійuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра філології та перекладуuk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра філології та перекладу (ФП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
294-300.pdfосновной текст348,08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.