Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/670
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГрачов, П. О.uk
dc.date.accessioned2016-02-11T10:08:06Z-
dc.date.available2016-02-11T10:08:06Z-
dc.date.issued2015
dc.identifier.citationГрачов П. О. Вибір та використання кольору в фірмовому стилі [Електронний ресурс] / П. О. Грачов // Технології та дизайн. - 2015. - № 1 (14). - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2015_1_15.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/670-
dc.identifier.urihttp://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2015_1_15
dc.description.abstractВ статті досліджується принцип створення фірмового стилю за рахунок використання кольору, як одного із основних факторів, який впливає на сприйняття споживачем готового рекламного продукту. Наводяться психологічні та графічні приклади сприйняття та використання кольору.uk
dc.description.abstractВ статье исследуется принцип создания фирменного стиля за счет использования цвета, как одного из основных факторов, который влияет на восприятие потребителем готового рекламного продукта. Приводятся психологические и графические примеры восприятия и использования цвета.ru
dc.description.abstractThe article examines the principle of creating a corporate identity through the use of color, as one of the main factors that affect the perception of consumers are willing to advertising product. Provides psychological and graphic examples of perception and use of color.en
dc.languageuk
dc.subjectcorporate identityen
dc.subjectcoloren
dc.subjectpsychology of coloren
dc.subjectuse of coloren
dc.subjectфирменный стильru
dc.subjectцветru
dc.subjectпсихология цветаru
dc.subjectиспользование цветаru
dc.subjectфірмовий стильuk
dc.subjectколірuk
dc.subjectпсихологія кольоруuk
dc.subjectвикористанняuk
dc.titleВибір та використання кольору в фірмовому стиліuk
dc.typeArticle
local.contributor.altauthorGrachev, P. A.en
local.contributor.altauthorГрачёв, П. А.ru
local.subject.sectionДизайн і ергономікаuk
local.sourceТехнології та дизайнuk
local.source.number№ 1 (14)uk
Розташовується у зібраннях:Електронний науковий журнал «Технології та дизайн»
Наукові публікації (статті)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
td_2015_N1_15.pdf129,97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.