Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/673
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХимиченко, Д. В.ru
dc.date.accessioned2016-02-11T10:08:07Z-
dc.date.available2016-02-11T10:08:07Z-
dc.date.issued2015
dc.identifier.citationХимиченко Д. В. Влияние цвета на восприятие человека и колористика логотипов успешных брендов [Электронный ресурс] / Д. В. Химиченко // Технології та дизайн. - 2015. - № 1 (14). - Режим доступа: http://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2015_1_18.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/673-
dc.identifier.urihttp://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2015_1_18
dc.description.abstractВ даній статті розглядається питання про застосування знань з колористики для створення успішного логотипу та фірмового стилю для людини. Оброблено багато інформацій на тему значень та сприйняття людиною кольору та сприйняття людиною логотипу та фірмових кольорів та асоціації його з самім брендом. В результаті проведення досліджень було сформовано максимально успішно підібрані кольори для майбутніх створень логотипів та фірмових стилів, а також проведення ребрендингу вже існуючих компаній.uk
dc.description.abstractВ статье рассмотрен вопрос применения знаний по колористке для создания успешного логотипа и фирменного стиля для человека. Изучено множество информации на тему значений каждого цвета для человека и его восприятие логотипа или фирменного стиля и ассоциации его с тем или иным брендом. В результате проведения исследований было определенно максимально успешную колористику для будущего успешного создания новых фирменных стилей и логотипов, а так же проведения ребрендинга для уже существующих компаний.ru
dc.description.abstractThe article discusses the use of knowledge on Colour to create a successful logo and corporate identity for the individual. Studied a lot of information on the values of each color for a person and his perception of the logo or corporate identity and its association with a particular brand. As a result of the study was to determine the most successful coloristic for future successful creation of new corporate identity and logo, as well as rebranding for existing companies.en
dc.languageru
dc.subjectcoloring logosen
dc.subjectcorporate identityrebranding by coloristic canonsen
dc.subjectcreating a successful corporate identityen
dc.subjectколористика логотиповru
dc.subjectребрендинг фирменного стиля компании по колористическим канонамru
dc.subjectсоздание успешного фирменногостиляru
dc.subjectколористика логотипівuk
dc.subjectстворення успішного фірмового стилюuk
dc.subjectребрендинг фірмового стилю компанії по колористичним канонамuk
dc.titleВлияние цвета на восприятие человека и колористика логотипов успешных брендовru
dc.typeArticle
local.contributor.altauthorKhimichenko, D. V.en
local.contributor.altauthorХіміченко, Д. В.uk
local.subject.sectionДизайн і ергономікаuk
local.sourceТехнології та дизайнuk
local.source.number№ 1 (14)uk
Розташовується у зібраннях:Електронний науковий журнал «Технології та дизайн»
Наукові публікації (статті)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
td_2015_N1_18.pdf305,46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.