Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/6930
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХімічева, Г. І.uk
dc.contributor.authorЧайка, Ю. В.uk
dc.contributor.authorХімич, В. І.uk
dc.date.accessioned2017-08-07T10:47:44Z-
dc.date.available2017-08-07T10:47:44Z-
dc.date.issued2009
dc.identifier.citationХімічева Г. І. Розробка оцінки конкурентоспроможності продукції взуттєвого виробництва [Текст] / Г. І. Хімічева, Ю. В. Чайка, В. І. Хімич // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2009. - № 3 (47). - C. 165-169.uk
dc.identifier.issn1813-6796
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/6930-
dc.description.abstractУ статті наведено оцінку конкурентоспроможності продукції взуттєвого виробництва на основі маркетингового підходу.uk
dc.description.abstractВ статье приведенная оценка конкурентоспособности продукции обувного производства на основе маркетингового подхода.ru
dc.description.abstractIn the article the resulted estimation of competitiveness of products of shoe production is on the basis of marketing approach.en
dc.languageuk
dc.titleРозробка оцінки конкурентоспроможності продукції взуттєвого виробництваuk
dc.typeArticle
local.contributor.altauthorKhimicheva, A. I.en
local.contributor.altauthorChayka, Y. V.en
local.contributor.altauthorKhimych, V. I.en
local.contributor.altauthorХимичева, А. И.ru
local.contributor.altauthorЧайка, Ю. В.ru
local.contributor.altauthorХимыч, В. И.ru
local.subject.sectionПроблеми економіки, організації та управління підприємствамиuk
local.sourceВісник Київського національного університету технологій та дизайнуuk
local.source.number№ 3 (47)uk
local.subject.method0
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V47_P165-169.pdf317,1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.