Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/6956
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІванченко, Н. О.uk
dc.date.accessioned2017-08-08T11:13:22Z-
dc.date.available2017-08-08T11:13:22Z-
dc.date.issued2009
dc.identifier.citationІванченко Н. О. Інтелектуальний аналіз даних для вирішення економічних завдань [Текст] / Н. О. Іванченко // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2009. - № 2 (46). - C. 148-150.uk
dc.identifier.issn1813-6796
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/6956-
dc.description.abstractСучасний бізнес такий багатогранний, кількість факторів, що потенційно впливають на будь-яке рішення, може обчислюватися десятками. Конкуренція посилюється щоденно, життєвий цикл товарів коротшає, переваги клієнтів міняються все швидше. Для розвитку бізнесу необхідно максимально динамічно реагувати на стрімко змінне бізнес-оточення, враховуючи тонкі закономірності розвитку подій.uk
dc.description.abstractСовременный бизнес многогранен, количество факторов, которые потенциально влияют на любое решение, может вычисляться десятками. Конкуренция усиливается ежедневно, жизненный цикл товаров укорачивается, преимущества клиентов меняются все быстрее. Для развития бизнеса необходимо максимально динамически реагировать на стремительно изменяющееся бизнес-окружение, учитывая тонкие, а временами трудноуловимые, закономерности развития событий.ru
dc.description.abstractModern business is many-sided, quantity of factors which potentially influence on the decision, can in tens. Competition of daily, the life cycle of commodities shortens, advantages of clients change all quick. For development of business it is necessary maximally dynamically to react on swiftly business-surroundings, taking into account thin, and conformities to the law of development of events.en
dc.languageuk
dc.titleІнтелектуальний аналіз даних для вирішення економічних завданьuk
dc.typeArticle
local.contributor.altauthorIvanchenko, N. O.en
local.contributor.altauthorИванченко, Н. А.ru
local.subject.sectionПроблеми економіки, організації та управління підприємствамиuk
local.sourceВісник Київського національного університету технологій та дизайнуuk
local.source.number№ 2 (46)uk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
local.subject.method0
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V46_P148-150.pdf209,91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.