Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7033
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДворянчикова, Світлана Євгенівна-
dc.date.accessioned2017-08-21T10:14:05Z-
dc.date.available2017-08-21T10:14:05Z-
dc.date.issued2017-04-
dc.identifier.citationДворянчикова С. Є. Особистість викладача-філолога як чинник формування світогляду студентів-іноземців на заняттях з української та російської мов як іноземних / С. Є. Дворянчикова // Philological education in modern university – project-based approach to the work organization according to the guidelines of the European Qualifications Framework (experience of Danubius University) : Scientific and pedagogical internship, Slаdkoviсovo, Slovak Republic, April 26-28, 2017 / Slаdkoviсovo, Slovak Republic : Danubius University, 2017. – С. 20–24.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7033-
dc.description.abstractРепутація цивілізованої країни, котра наголошує на європейській інтеграції, вдале географічне положення, якісна фундаментальна академічна школа та помірна вартість навчання залишаються важливими чинниками для здобуття іноземцями вищої освіти в Україні. Викладач мовних дисциплін, який проводить багато часу з іноземним контингентом, спроможний грамотно інтерпретувати літературу, історію та соціально-політичні процеси, мотивувати до навчання, створювати міжнародний імідж не тільки вишу, а й країни взагалі. За типом матеріалу вивчення української та російської мов як іноземних, подібно до більшості дисциплін у європейських вишах, зорієнтовані на ринок праці, на практичне застосування, тобто на компетентності, які студенти використовуватимуть під час навчання та роботи. У якості засобу, що сприяє формуванню світогляду інокомунікантів, ми пропонуємо, наприклад, впровадження навчально-методичного комплексу матеріалів лінгвокультурного спрямування, котрий можна застосовувати як для індивідуальної, так і для проектно-командної роботи у групах. У межах одної теми студенти можуть виконувати різні завдання відповідно до спеціалізації, рівня підготовки, закладеним програмами нормам часу тощо. Фахівець-філолог, відносно до теми нашого повідомлення, є високо затребуваним спеціалістом, котрий водночас має великий потенціал і відповідальність у формуванні світогляду студентів-іноземців.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherDanubius Universityuk
dc.subjectіноземні студентиuk
dc.subjectукраїнська мова як іноземнаuk
dc.subjectросійська мова як іноземнаuk
dc.subjectміжнародні освітні послугиuk
dc.subjectчинники формування світогляду інокомунікантівuk
dc.titleОсобистість викладача-філолога як чинник формування світогляду студентів-іноземців на заняттях з української та російської мов як іноземнихuk
dc.title.alternativeThe Lecturer-Philologist’s Personality as a Students’ World Outlook Formation Factor at the Ukrainian and Russian as Foreign Language Classesuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorДворянчикова, Светлана Евгеньевна-
local.contributor.altauthorDvorianchykova, Svitlana-
local.subject.sectionСоціально-гуманітарні наукиuk
local.subject.facultyІнститут права та сучасних технологійuk
local.subject.departmentКафедра філології та перекладуuk
local.conference.locationSlаdkoviсovo, Slovak Republicuk
local.conference.date2017-04-
local.conference.namePhilological education in modern university – project-based approach to the work organization according to the guidelines of the European Qualifications Framework (experience of Danubius University)uk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Кафедра філології та перекладу (ФП)
Матеріали наукових конференцій та семінарів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
intership_danubius-uni.sk_filolog_2017-20-24.pdf262,85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.