Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/710
Название: Теоретико-методологічний підхід до оцінки результативності функціонування ринку освітніх послуг
Авторы: Бебко, С. В.
Ключевые слова: the market of educational services
educational service
adapted balanced scorecard
the efficiency of the market of educational services
рынок образовательных услуг
образовательная услуга
адаптированная система сбалансированных показателей
результативность функционирования рынка образовательных услуг
ринок освітніх послуг
освітня послуга
адаптована збалансована система показників
результативність функціонування ринку освітніх послуг
Дата публикации: 2014
Библиографическое описание: Бебко С. В. Теоретико-методологічний підхід до оцінки результативності функціонування ринку освітніх послуг [Текст] / С. В. Бебко // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2014. - № 3 (77). - C. 243-249.
Source: Вісник Київського національного університету технологій та дизайну
Краткий осмотр (реферат): У статті проаналізовано перспективи впровадження адаптованої збалансованої системи показників для ринку освітніх послуг. Охарактеризовано значення ключових показників адаптованої збалансованої системи для здійснення оцінки результативності функціонування ринку освітніх послуг. Запропонований підхід до моніторингу результативності функціонування ринку освітніх послуг.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/710
Располагается в коллекциях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
V77_P243-249.pdf342,54 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.