Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 10 (Search time: 0.008 seconds).
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
19-Sep-2012Становлення концепту "Ексклюзивність" у російському друкованому реклманому тексті XIX-XXI ст.Слухай, Наталія Віталіївна; Гудкова, Наталія Миколаївна
2017Культурно-ціннісні смисли англомовних рекламних текстів: концепт ЕксклюзивністьГудкова, Наталія Миколаївна
2009Використання мультимедійних технологій у вивченні іноземних мовГудкова, Наталія Миколаївна
2008Культурна адаптація при перекладі текстів газетно-інформаційного стилюГудкова, Наталія Миколаївна
2013Навчання діловому листуванню у рамках курсу «Business English» у технічному університетіГудкова, Наталія Миколаївна
2010Структура фрейму «Ексклюзивна реклама» в дореволюційний період (на матеріалі текстів референтної групи «Парфумерія, косметика»)Гудкова, Наталія Миколаївна
2014Компетентністний підхід як основа у викладанні іноземної мови в контексті формування професіограми сучасного спеціаліста у немовному вищому навчальному закладіГудкова, Наталія Миколаївна
2014Особливості трансформації метафори при перекладі англомовного наукового тексту на українську мовуГудкова, Наталія Миколаївна
2015Сутність комунікативно-когнітивного підходу до викладання іноземної мови фахового спрямування у вищому навчальному закладіГудкова, Наталія Миколаївна
2016Модульне навчання у викладанні іноземної мови як один з інноваційних компонентів навчального процесу у вищому навчальному закладіГудкова, Наталія Миколаївна