Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/748
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСрібна, К. Ю.uk
dc.date.accessioned2016-02-11T11:20:27Z-
dc.date.available2016-02-11T11:20:27Z-
dc.date.issued2014
dc.identifier.citationСрібна К. Ю. Значення типографіки у створенні бренду [Текст] / К. Ю. Срібна // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2014. - № 4 (78). - C. 117-121.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/748-
dc.description.abstractВиявлено значення типографіки у формуванні сучасного бренду, критерії роботи з текстом та засоби виразності шрифту. Використаний метод аналізу сучасного становища сфери дизайну – типографіки як самодостатньої галузі; порівняно інформаційну насиченість іноземних та вітчизняних джерел цієї ланки творчої діяльності. Прослідковано головну властивість типографіки – функціональність та виділено основні критерії для досягнення такого результату. В процесі дослідження галузі сучасної типографіки піднято проблематику якості існуючих кириличних гарнітур, яка обумовлена великою насиченістю непрофесійно створених або адаптованих кириличних версій шрифтів. Узагальнено основні принципи роботи з текстом та окремими словами, що є міцною основою для створення корпоративного стилю, а саме його головної одиниці – логотипу, який повинен сприйматися на державному та закордонному ринку. Досліджено образність типографіки, яку можна досягти працюючи з будь-яким фрагментом тексту, віднявши можливість сприйняття інформації на підсвідомому рівні, зробити текст незвичним. У процесі роботи визначено критерії неякісних шрифтових гарнітур, які впливають на сприйняття інформації та її читабельність, що в свою чергу може згубно позначитися на створені бренду та майбутньому його просуванню.uk
dc.languageuk
dc.subjecttypographyen
dc.subjectfonten
dc.subjectreadabilityen
dc.subjecttypefacesen
dc.subjecttexten
dc.subjectтипографикаru
dc.subjectшрифтru
dc.subjectчитабельностьru
dc.subjectгарнитураru
dc.subjectтекстru
dc.subjectтипографікаuk
dc.subjectшрифтuk
dc.subjectчитабельністьuk
dc.subjectгарнітураuk
dc.subjectтекстuk
dc.titleЗначення типографіки у створенні брендуuk
dc.typeArticle
local.contributor.altauthorSribna, K.en
local.contributor.altauthorСрибная, К. Ю.ru
local.subject.sectionТехнічна естетика, дизайн та мистецтвознавствоuk
local.sourceВісник Київського національного університету технологій та дизайнуuk
local.source.number№ 4 (78)uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V78_P117-121.pdf210,65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.