Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/775
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЖарська, І. О.uk
dc.contributor.authorНеткова, В. М.uk
dc.date.accessioned2016-02-11T11:20:31Z-
dc.date.available2016-02-11T11:20:31Z-
dc.date.issued2014
dc.identifier.citationЖарська І. О. Використання сумісного аналізу для дослідженя поведінки споживачів освітніх послуг [Текст] / І. О. Жарська, В. М. Неткова // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2014. - № 4 (78). - C. 51-59.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/775-
dc.description.abstractРозроблено методичні основи проведення сумісного аналізу в сфері освітніх послуг. Проведено маркетингове дослідження споживчих переваг студентів вищого навчального закладу у формі письмового опитування та аналіз отриманих результатів за допомогою інструментів числового процесору Excel та пакету статистичного аналізу даних SPSS, перш за все, однофакторного дисперсійного аналізу. На основі аналізу послуг вищих навчальних закладів визначені атрибути освітньої послуги та їх рівні. Розроблено три профілі послуги «Навчання за спеціальністю «Маркетинг». Проведено опитування студентів 2-4 курсів Одеського національного економічного університету і виявлено, що переважна більшість студентів прагне отримувати послуги високого рівня і готова сплачувати за це більшу вартість. Запропоновано атрибути освітньої послуги та три профілі навчання за спеціальністю «Маркетинг». Виявлено напрямки підвищення рівня задоволеності студентів процесом навчання.uk
dc.languageuk
dc.subjecteducational servicesen
dc.subjectconsumer behavioren
dc.subjectjoint analysisen
dc.subjectthe attribute profile levelen
dc.subjectобразовательная услугаru
dc.subjectповедение потребителяru
dc.subjectсовместный анализru
dc.subjectатрибутru
dc.subjectпрофильru
dc.subjectуровеньru
dc.subjectосвітня послугаuk
dc.subjectповедінка споживачаuk
dc.subjectсумісний аналізuk
dc.subjectатрибутuk
dc.subjectпрофільuk
dc.subjectрівеньuk
dc.titleВикористання сумісного аналізу для дослідженя поведінки споживачів освітніх послугuk
dc.typeArticle
local.contributor.altauthorZarska, I.en
local.contributor.altauthorNetkova, V.en
local.contributor.altauthorЖарская, И. А.ru
local.contributor.altauthorНеткова, В. Н.ru
local.subject.sectionПроблеми економіки організацій та управління підприємствамиuk
local.sourceВісник Київського національного університету технологій та дизайнуuk
local.source.number№ 4 (78)uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V78_P051-059.pdf333,35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.