Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/776
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯренко, А. В.uk
dc.date.accessioned2016-02-11T11:20:31Z-
dc.date.available2016-02-11T11:20:31Z-
dc.date.issued2014
dc.identifier.citationЯренко А. В. Обгрунтування прогнозу розміру валового внутрішнього продукту математичними методами прогнозування [Текст] / А. В. Яренко // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2014. - № 4 (78). - C. 60-69.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/776-
dc.description.abstractОбґрунтувано розміри валового національного продукту України за останні роки із використанням методів прогнозування екстраполяції та застосуванням кореляційно-регресійного аналізу. Використані математичні методи: екстраполяції аналітичного вирівнювання динамічного ряду, дисперсійного аналізу, кореляційно-регресійного аналізу, діалектики, індукції і дедукції тощо. Дослідження валового внутрішнього продукту України та аналіз статистичної інформації розмірів ВВП стало базою для обґрунтування фактичних величин валового внутрішнього продукту із урахуванням теперішнього стану економічного розвитку держави. Розроблено систему визначення залежності економічних показників від методів прогнозування. Проведено дослідження ВВП України виходячи із основних трьох методів розрахунку валового внутрішнього продукту та застосовано математичний апарат екстраполяції і кореляційно-регресійного аналізу при одночасному використанні дисперсійного аналізу. Існує можливість визначення достовірних даних економічних показників на основі методів прогнозування та аналізу.uk
dc.languageuk
dc.subjectGDPen
dc.subjectfinal consumption expenditureen
dc.subjectforecasten
dc.subjectextrapolationen
dc.subjectcorrelation and regression analysisen
dc.subjectanalysis of varianceen
dc.subjectваловой внутренний продуктru
dc.subjectконечные потребительские расходыru
dc.subjectпрогнозru
dc.subjectэкстраполяцияru
dc.subjectкорреляционно-регрессионный анализru
dc.subjectдисперсионный анализru
dc.subjectваловий внутрішній продуктuk
dc.subjectкінцеві споживчі витратиuk
dc.subjectпрогнозuk
dc.subjectекстраполяціяuk
dc.subjectкореляційно-регресійний аналізuk
dc.subjectдисперсійний аналізuk
dc.titleОбгрунтування прогнозу розміру валового внутрішнього продукту математичними методами прогнозуванняuk
dc.typeArticle
local.contributor.altauthorYarenko, A.en
local.contributor.altauthorЯренко, А. В.ru
local.subject.sectionПроблеми економіки організацій та управління підприємствамиuk
local.sourceВісник Київського національного університету технологій та дизайнуuk
local.source.number№ 4 (78)uk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V78_P060-069.pdf288,1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.