Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/789
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПапенко, Л. М.uk
dc.contributor.authorХлістунова, Н. В.uk
dc.date.accessioned2016-02-11T11:06:29Z-
dc.date.available2016-02-11T11:06:29Z-
dc.date.issued2015
dc.identifier.citationПапенко Л. М. Особливості клієнт орієнтованого підходу в управлінні ВНЗ [Текст] / Л. М. Папенко, Н. В. Хлістунова // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну : матеріали V міжнар. наук.-практ. конф. "Ефективність організаційно-економічного механізму інноваційного розвитку вищої освіти України", 2 жовтня 2015 р. - 2015. - Спец. вип. : Серія "Економічні науки". - C. 189-202.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/789-
dc.description.abstractВ статті розглянуто CRM-стратегію, розробка і реалізація якої дозволять істотно підвищити ефективність функціонування освітньої установи; виявлено у рамках клієнт орієнтованого підходу до управління клієнтами ВНЗ встановлення персоніфікованого контакту (особистого та за допомогою технічних засобів); проаналізовано інформацію про клієнтів (метод порівняльного і статистичного аналізу). За результатами дослідження виявлено конкретні завдання ВНЗ у рамках CRM-стратегії. При вирішенні означених завдань розглянуто персоніфікований підхід до клієнтів, реалізація якого передбачає диференціацію та адаптацію пропонованих продуктів і послуг до вимог конкретних клієнтів, вибудовування маркетингових комунікацій, технологій продажу та обслуговування, орієнтованих на їхні потреби; визначено основні етапи алгоритму процесу управління взаємовідносинами зі споживачами освітніх послуг ВНЗ. Розроблено основні етапи алгоритму процесу управління взаємовідносинами зі споживачами освітніх послуг ВНЗ з використанням CRM-стратегії. Практичний інтерес результатів дослідження у рамках клієнт орієнтованого підходу до управління ВНЗ полягає в утриманні клієнта в центрі уваги протягом всієї його взаємодії з ВНЗ.uk
dc.languageuk
dc.subjectclient-oriented approachen
dc.subjecthigher educationen
dc.subjectCRM-strategyen
dc.subjectclienten
dc.subjectcommunicationsen
dc.subjectsoftware resolveen
dc.subjectклиентоориентированный подходru
dc.subjectвысшее образованиеru
dc.subjectCRM-стратегияru
dc.subjectклиентru
dc.subjectкоммуникацииru
dc.subjectпрограммное решениеru
dc.subjectклієнт орієнтований підхідuk
dc.subjectвища освітаuk
dc.subjectCRM-стратегіяuk
dc.subjectклієнтuk
dc.subjectкомунікаціїuk
dc.subjectпрограмне рішенняuk
dc.titleОсобливості клієнт орієнтованого підходу в управлінні ВНЗuk
dc.typeArticle
local.contributor.altauthorPapenko, L.en
local.contributor.altauthorKhlistunova, N.en
local.contributor.altauthorПапенко, Л. М.ru
local.contributor.altauthorХлистунова, Н. В.ru
local.sourceВісник Київського національного університету технологій та дизайнуuk
local.source.numberСпец. вип.uk
local.source.seriesСерія "Економічні науки"uk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра підприємництва та бізнесуuk
Розташовується у зібраннях:Вісник КНУТД
Ефективність організаційно-економічного механізму інноваційного розвитку вищої освіти України
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V90sp_P189-202.pdf479,21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.