Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/809
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХаустова, Є. Б.uk
dc.date.accessioned2016-02-11T11:06:32Z-
dc.date.available2016-02-11T11:06:32Z-
dc.date.issued2015
dc.identifier.citationХаустова Є. Б. Поняття інтелектуального капіталу та його складові для вищого навчального закладу (ВНЗ) [Текст] / Є. Б. Хаустова // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну : матеріали V міжнар. наук.-практ. конф. "Ефективність організаційно-економічного механізму інноваційного розвитку вищої освіти України", 2 жовтня 2015 р. - 2015. - Спец. вип. : Серія "Економічні науки". - C. 384-395.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/809-
dc.description.abstractЗастосовано метод дедукції для встановлення ієрархії понять щодо обраного об'єкта досліджень, метод аналогій – в частині класифікації інтелектуальних авуарів за складовими інтелектуального капіталу, історичний метод – при розробці поняття інтелектуальний капітал з точки зору соціологічної концепції. Встановлено понятійні зв’язки між поняттями «інтелектуальний капітал та потенціал», «інтелектуальний ресурс та актив», «людський капітал та потенціал», «організаційний потенціал та капітал», «структурний капітал», «клієнтський капітал», визначено інтелектуальний капітал (ІК) вищого навчального закладу в рамках соціологічної концепції як сукупності соціально-економічних та правових відносин з приводу створення-використання інтелектуальних ресурсів та активів, в той час як асоціологічна концепція розглядає ІК тільки як сукупність інтелектуальних ресурсів та активів; проведено класифікацію інтелектуальних активів та ресурсів вищого навчального закладу за складовими ІК. Визначено інтелектуальний капітал в рамках соціологічної концепції, в той час як для останніх науково-теоретичних розробок характерні підходи асоціальної концепції. Розроблено пропозиції щодо розподілу інтелектуальних авуарів на активи та ресурси, а також класифікацію їх за складовими інтелектуального капіталу, що визначає у подальшому порядок регулювання питань права на інтелектуальну власність.uk
dc.languageuk
dc.subjectintellectual capacityen
dc.subjectintellectual resources and assetsen
dc.subjectintellectual capitalen
dc.subjecthuman capitalen
dc.subjectorganizational capitalen
dc.subjectintellectual capital components of higher educationen
dc.subjectинтеллектуальный потенциалru
dc.subjectинтеллектуальные ресурсы и активыru
dc.subjectинтеллектуальный капиталru
dc.subjectчеловеческий капиталru
dc.subjectорганизационный капиталru
dc.subjectсоставляющие интеллектуального капитала ВУЗаru
dc.subjectінтелектуальний потенціалuk
dc.subjectінтелектуальні ресурси та активиuk
dc.subjectінтелектуальний капіталuk
dc.subjectлюдський капіталuk
dc.subjectорганізаційний капіталuk
dc.subjectскладові інтелектуального капіталу вищого навчального закладуuk
dc.titleПоняття інтелектуального капіталу та його складові для вищого навчального закладу (ВНЗ)uk
dc.typeArticle
local.contributor.altauthorKhaustova, E.en
local.contributor.altauthorХаустова, Е. Б.ru
local.sourceВісник Київського національного університету технологій та дизайнуuk
local.source.numberСпец. вип.uk
local.source.seriesСерія "Економічні науки"uk
Розташовується у зібраннях:Вісник КНУТД
Ефективність організаційно-економічного механізму інноваційного розвитку вищої освіти України
Кафедра фінансів та бізнес-консалтингу (ФБК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V90sp_P384-395.pdf337,29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.