Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/812
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМатюх, С. А.uk
dc.date.accessioned2016-02-11T11:06:33Z-
dc.date.available2016-02-11T11:06:33Z-
dc.date.issued2015
dc.identifier.citationМатюх С. А. Особливості формування балансу доходів та видатків у вищих навчальних закладах [Текст] / С. А. Матюх // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну : матеріали V міжнар. наук.-практ. конф. "Ефективність організаційно-економічного механізму інноваційного розвитку вищої освіти України", 2 жовтня 2015 р. - 2015. - Спец. вип. : Серія "Економічні науки". - C. 36-47.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/812-
dc.description.abstractМетою даної статті є визначення основних складових балансу доходів та видатків у вищих навчальних закладах за умов сучасних євроінтеграційних процесів. Досягнення поставленої мети вимагало вирішення наступних завдань: дослідити особливості формування складових балансу доходів та видатків у вищих навчальних закладах; виявити тенденції розвитку складових балансу доходів та видатків у зарубіжних вищих навчальних закладах; сформувати методи визначення вартості ціни за навчання у вищих навчальних закладах. У процесі написання статті використовувались такі загальнонаукові методи: теоретичного узагальнення, системного підходу та конкретизації – при визначенні економічної ефективності та показників для її оцінки, а також сутності, мети і завдань формування доходів та витрат ВНЗ; аналізу – для оцінки існуючих підходів до визначення ефективності діяльності державного вищого навчального закладу та забезпечення виконання методик визначення вартості навчання; синтезу – при формуванні комплексу принципів та системи методів управлінського обліку. У даній статті запропонована методика розрахунку у вигляді балансу, що відображає в одній частині надходження коштів, в іншій - напрямки їх витрачання. У заключній частині методики запропоновано ранжувати витрати за їх значимістю і напряму використання на три групи: життєво необхідні витрати, актуальні витрати й бажані витрати. До життєво необхідним віднесені витрати, без яких ВНЗ не зможе продовжувати свою діяльність; до групи актуальних - витрати, без яких неможливо утримувати необхідний рівень конкурентоспроможності ВНЗ; до бажаних - витрати, які здатні підняти ВНЗ на рівень престижного з розвиненою системою наукових досліджень. Новизною є те, що у процесі здійснення реформи освіти у вищій школі слід, на нашу думку, виділити ВНЗ, які держава вважає життєво важливими і готова фінансувати в рамках першої групи. Друга і третя група витрат повинні забезпечуватися, в основному, з недержавних джерел, тобто за рахунок комерційної діяльності ВНЗ.uk
dc.languageuk
dc.subjecteconomic effectiveness of the universityen
dc.subjectincome of the universityen
dc.subjectuniversity expensesen
dc.subjecttuition feeen
dc.subjectэкономическая эффективностьru
dc.subjectдеятельность вузовru
dc.subjectдоходы вузаru
dc.subjectрасходы вузовru
dc.subjectстоимость обучения студентовru
dc.subjectекономічна ефективністьuk
dc.subjectдіяльності ВНЗuk
dc.subjectдоходи ВНЗuk
dc.subjectвитрати ВНЗuk
dc.subjectвартість навчання студентівuk
dc.titleОсобливості формування балансу доходів та видатків у вищих навчальних закладахuk
dc.typeArticle
local.contributor.altauthorMatyuch, S.en
local.contributor.altauthorМатюх, С. А.ru
local.sourceВісник Київського національного університету технологій та дизайнуuk
local.source.numberСпец. вип.uk
local.source.seriesСерія "Економічні науки"uk
Розташовується у зібраннях:Вісник КНУТД
Ефективність організаційно-економічного механізму інноваційного розвитку вищої освіти України

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V90sp_P036-047.pdf298 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.