Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/8133
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГанущак-Єфіменко, Л. М.uk
dc.date.accessioned2017-11-16T10:56:55Z-
dc.date.available2017-11-16T10:56:55Z-
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationГанущак-Єфіменко Л. М. CRM-система як ефективний інструмент розвитку готельного бізнесу в Україні [Текст] / Л. М. Ганущак-Єфіменко // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія Економічні науки. - 2017. - № 4 (113). - C. 51-56.uk
dc.identifier.issn2413-0117
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/8133-
dc.description.abstractУ статті досліджено необхідність поширення практики застосування програмного забезпечення CRM (Customer Relationship Management) для розвитку готельного бізнесу. Доведено, що використання цього інструменту дозволяє оптимізувати витрати готельних комплексів на побудову зв’язків з клієнтами, продаж та маркетингові заходи завдяки збору та аналізу даних про споживачів, збільшує лояльність клієнтів та гарантує стабільний довготривалий успіх у готельному бізнесі.uk
dc.description.abstractВ статье исследована необходимость распространения практики применения программного обеспечения CRM (Customer Relationship Management) для развития гостиничного бизнеса. Доказано, что использование данного инструмента позволяет оптимизировать затраты гостиничных комплексов на построение связей с клиентами, продажи и маркетинговые мероприятия благодаря сбору и анализу данных о потребителях, увеличивает лояльность клиентов и гарантирует стабильный долговременный успех в гостиничном бизнесе.ru
dc.description.abstractThe paper explores the need to disseminate the experience of CRM software (Customer Relationship Management) implementation for the development of hospitality industry. It has been proved that the use of this tool allows for hotels’ cost effectiveness optimization in the areas of building relationships with customers, sales and marketing activities through the collection and analysis of consumer data, increases the customers’ loyalty and ensures a sustainable long-term success in the hotel business.en
dc.languageuk
dc.subjectbusiness strategyen
dc.subjectCRM systemen
dc.subjectcommunication componenten
dc.subjectmarketing activityen
dc.subjecthotel businessen
dc.subjectстратегия бизнесаru
dc.subjectкоммуникационная составляющаяru
dc.subjectмаркетинговая активностьru
dc.subjectгостиничный бизнесru
dc.subjectстратегія бізнесуuk
dc.subjectCRM-системаuk
dc.subjectкомунікаційна складоваuk
dc.subjectмаркетингова активністьuk
dc.subjectготельний бізнесuk
dc.titleCRM-система як ефективний інструмент розвитку готельного бізнесу в Україніuk
dc.typeArticle
local.contributor.altauthorGanushchak-Yefimenko, L. M.en
local.contributor.altauthorГанущак-Ефименко, Л. М.ru
local.subject.sectionСучасні тенденції та проблеми управлінняuk
local.sourceВісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія Економічні наукиuk
local.source.number№ 4 (113)uk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра підприємництва та бізнесуuk
local.subject.method0
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V113_P051-056.pdf230,3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.