Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/8328
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБистрякова, В. Н.-
dc.contributor.authorОсадча, А. М.-
dc.contributor.authorГула, Є. П.-
dc.date.accessioned2017-11-24T13:03:33Z-
dc.date.available2017-11-24T13:03:33Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationБистрякова В. Н. Плакат як засіб соціальної реклами / В. Н. Бистрякова, А. М. Осадча, Є. П. Гула // Народознавчі зошити. – 2017. – № 5 (137). – С. 1162-1167.uk
dc.identifier.issn1028-5091uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/8328-
dc.description.abstractВ рамках мистецтвознавчого дискурсу розглянуті специфічні риси використання плаката як засобу реклами у соціальній сфері (соціальній рекламі). Визначена сутність і особливості соціальної реклами. Проаналізована еволюція плаката та досліджені характеристики саме соціального плаката. Виявлені його різновиди.uk
dc.description.abstractIn article within an art criticism discourse peculiar features of use of the poster as advertising media in the social sphere (social advertising) are considered. The essence and features of social advertising is defined. Evolution of the poster is analyzed and characteristics of social poster are investigated. Its varieties are revealed.uk
dc.description.abstractВ рамках искусствоведческого дискурса рассмотрены специфические черты использования плаката как средства рекламы в социальной сфере (социальной рекламе). Определена сущность и особенности социальной рекламы. Проанализирована эволюция плаката и исследованы характеристики конкретно социального плаката. Выявлены его разновидности.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectплакатuk
dc.subjectрекламаuk
dc.subjectрекламна діяльністьuk
dc.subjectрекламна практикаuk
dc.subjectсоціальна рекламаuk
dc.subjectісторія рекламиuk
dc.subjectposteruk
dc.subjectadvertisinguk
dc.subjectadvertising activityuk
dc.subjectadvertising practiceuk
dc.subjectsocial advertisinguk
dc.subjectadvertising historyuk
dc.subjectрекламная деятельностьuk
dc.subjectрекламная практикаuk
dc.subjectсоциальная рекламаuk
dc.subjectистория рекламыuk
dc.titleПлакат як засіб соціальної рекламиuk
dc.title.alternativePoster as a social advertisinguk
dc.title.alternativeПлакат как средство социальной рекламыuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorBystryakova, V. N.-
local.contributor.altauthorOsadcha, A. M.-
local.contributor.altauthorHula, Y. P.-
local.contributor.altauthorБыстрякова, В. Н.-
local.contributor.altauthorОсадча, А. Н.-
local.contributor.altauthorГула, Е. П.-
local.subject.sectionМистецтвознавство, дизайн і ергономікаuk
local.sourceНародознавчі зошитиuk
local.sourceТhе ethnology notebooksuk
local.subject.facultyФакультет дизайнуuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра образотворчого мистецтва та графічного дизайнуuk
local.subject.method0uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра графічного дизайну (ГД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20171124_302.pdf156,08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.