Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/8547
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБаула, О. В.uk
dc.date.accessioned2017-12-19T12:27:07Z-
dc.date.available2017-12-19T12:27:07Z-
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationБаула О. В. Стратегії управління маркетингом відносин як основа розвитку корпоративної соціальної відповідальності фармацевтичних підприємств [Текст] / О. В. Баула // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія Економічні науки. - 2017. - № 5 (115). - C. 38-47.uk
dc.identifier.issn2413-0117
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/8547-
dc.description.abstractУ статті представлено результати досліджень щодо застосування стратегії управління маркетингом відносин у системі корпоративної соціальної відповідальності, що дозволило інтегрувати теоретико-прикладні і методичні аспекти діяльності фармацевтичних підприємств, обґрунтувати вектори стратегічного бачення щодо переорієнтації політики в бік формування і розвитку довгострокового діапазону ділового професійного контактування в рамках корпоративної соціальної відповідальності.uk
dc.description.abstractВ статье представлены результаты исследований по применению стратегии управления маркетингом отношений в системе корпоративной социальной ответственности, что позволило интегрировать теоретико-прикладные и методические аспекты деятельности фармацевтических предприятий, обосновать векторы стратегического видения по переориентации политики в сторону формирования и развития долгосрочного диапазона делового профессионального контакта в рамках корпоративной социальной ответственности.ru
dc.description.abstractThe article presents the research findings on the application of relationship marketing management strategies in the system of corporate social responsibility which allowed to integrate the theoretical, applied and methodological aspects in the activity of pharmaceutical companies, as well as to justify the vectors of the strategic vision for their policy reorientation towards the formation and development of long-range business and professional contact in the framework of corporate social responsibility.en
dc.languageuk
dc.subjectcorporate social responsibilityen
dc.subjectstrategic managementen
dc.subjectrelationship marketingen
dc.subjectкорпоративная социальная ответственностьru
dc.subjectстратегическое управлениеru
dc.subjectмаркетинг отношенийru
dc.subjectкорпоративна соціальна відповідальністьuk
dc.subjectстратегічне управлінняuk
dc.subjectмаркетинг відносинuk
dc.titleСтратегії управління маркетингом відносин як основа розвитку корпоративної соціальної відповідальності фармацевтичних підприємствuk
dc.typeArticle
local.contributor.altauthorBaula, O. V.en
local.contributor.altauthorБаула, А. В.ru
local.subject.sectionСучасні тенденції та проблеми управлінняuk
local.sourceВісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія Економічні наукиuk
local.source.number№ 5 (115)uk
local.subject.method0
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V115_P038-047.pdf276,55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.